www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۵ 1395/08/08

محجوب بایست و بجنگ، فرار برای تو افتخار محسوب نمیشه!

جواد محجوب، استعداد جودو، کسی که جزء ورزشکارای المپیکی جودو محسوب می شود، کشتی پهلوانی را به جودو ترجیح داد. او از مسابقات قهرمانی جودو غیبت کرد و در عوض خود را برای شرکت در مسابقات کشتی پهلوانی ایران در بلاروس آماده می کند.

به گزارش پاییگاه خبری رزم آور ، هر کسی که در گوشه ای از این آب و خاک زحمت بکشه باعث افتخار خودش و همه ایرانی هاست و هیچ کسی هم نمی تونه منکر این واقعیت بشه، حالا چه تشک کشتی باشه یا جودو! اما گاهی کشورمون در بعضی از بخش ها نیازمند تلاش بیشتریه. جودو ورزشیه که سال های سال واسه ایران و ایرانی افتخار کسب کرده اما متاسفانه در سال های اخیر به خاطر تغییر و تحولاتی که در عرصه جهانی و فدراسیون جودو صورت گرفت و در کنار اون جلوس مسئولین ناشایسته بر صندلی ریاست فدراسیون جودو که متوجه تغییر و تحولات اساسی نبودند و هیچ برنامه ریزی بلند مدت مناسبی برای نسل های آینده  کشورمون انجام نداده بودند، دوران تلخ و ناکامی رو پشت سر می ذاره.

خوشبختانه شخص خوش نام و کاردانی به تازگی رئیس فدراسیون شده و امید داریم تا با اقداماتی مناسب در آینده ای نسبتا نزدیک دوباره روزهای خوش و پر افتخار جودو رو واسه کشورمون به ارمغان بیاره اما متاسفانه قهرمان ها و ورزشکاران این رشته به اندازه کافی وفادارانه و پرتلاش به وظایف خودشون عمل نمی کنند. جوونای این رشته بهانه های مختلفی رو پیشه کردنو از تمرین اساسی طفره می رن، اگه بخوایم واقعی تر صحبت کنیم خیلی هاشون تنبل شدن. درسته که مشکلات زیادی وجود داره، اما امروزه نیازمند صبر و تلاش جوونامون هستیم، در راس این ورزشکارا که واسه همه مردم ایران عزیزاند آقای محجوبه، کسی که حتی در مسابقات المپیک هم شرکت بوده اما خب نتایج مناسبی کسب نکرده و با این وجود درست نیست که به این دلیل میدونو خالی کنه و به سایر رشته ها کوچ کنه، امروز رشته جودو به همت همه خانواده جودو چه مسئولین و چه ورزشکاران، فوق العاده نیازمنده و چنین استعدادهایی نباید پشت فدراسیونو خالی کنند، آخه رئیس فدراسیون که خودش نمی تونه بره وسط زمین بجنگه تا مدال بگیره.

 آقای محجوب، برادر من شاید به اندازه کافی شرایط خوب نبوده، اما تو به اندازه کافی خوب هستی که با تلاشت بتونی هر مانعی رو از بین ببری و مثل سایر بزرگان این رشته نظیر آرش میراسماعیلی واسه ایران جاودانه بشی. برادر من بایست و بجنگ فرار برای تو افتخار محسوب نمیشه! ما توی کشتی پهلوانی آدم زیاد داریم، اما الان به پهلوونای واقعی ای نیاز داریم که پرچم سنگین ایرانو توی میدون جودو بالا ببرند، اگه مرد راهی بایست و بجنگ!

Judo33267_orig

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.