www.khabarrazmavar.ir

بازگشت یاغی به تیم ملی جودو !

شناسه خبر : ۱۴:۵۶ 1396/07/02

محجوب: اگر برگردم دور حاشیه ها را هم خط می کشم/ خبرهای جدیدی در راه است

«جواد محجوب» مدال آور سنگین وزن جودو هرچند افتخارات بزرگی را برای این رشته المپیکی کسب کرده است اما به همان اندازه هم برای فدراسیون حاشیه داشته و اکنون به نظر می رسد به دنبال جبران گذشته است و می خواهد به تیم ملی بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جواد محجوب، ملی پوش وزن ۱۰۰- کیلوگرم جودو ایران که سهمیه رقابت های المپیک لندن ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده بود و سال ها به خاطر مدال آوری هایش بی رقیب ترین گزینه برای سنگین وزن تیم ملی محسوب می شد بعد از مسابقات المپیک ریو روزهای سختی را پشت سر گذاشت و هرگز نتوانست محجوب ماه های قبل باشد تا جایی که دیگر خبری از مدال و اعزام نبود.

وی بارها با کادر فنی تیم ملی به ویژه مجید زارعیان سرمربی وقت با مشکل روبه روشد و به حالت قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد. محجوب تصمیم گرفت برای مدتی در مسابقات کشتی چوخه شرکت کند و حتی کمربند پهلوانی هم گرفت.

بهانه او برای تغییر رشته اش این بود که مشکل مالی دارد و با پیروزی هایی که در کشتی چوخه به دست می آورد می تواند آن ها را جبران کند. وی بارها در مصاحبه های تندی علیه مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود با جودو نمی تواند هزینه های زندگی اش را تامین کند.

دعوای محجوب با کادر فنی تیم ملی جودو در زمان ریاست محمد درخشان به اوج رسید تا جایی که دیگر در اردوهای تیم ملی آفتابی نشد و او حتی از مسابقات MMA هم سر درآورد و برای مدتی همراه مسعود خسروی نژاد به عنوان مربی اختصاصی اش از کشور خارج شد.

به نظر می رسد هیچ کدام از این رشته ها به ظاهر نتوانست به اندازه جودو برای محجوب دلچسب باشد، وی در مسابقات امسال لیگ برتر جودو با تیم پاس خراسان رضوی به روی تاتامی رفت و اکنون هم زمزمه های بازگشتش به تیم ملی شنیده می شود.

محجوب: دوست ندارم به گذشته فکر کنم

جواد محجوب در پاسخ به این سوال که خبر بازگشتت به تیم ملی جودو صحت دارد یا نه، به خبرنگار رزم آور گفت: قصد دارم به تیم ملی جودو بازگردم ولی ببینم خدا چه می‌خواهد هنوز صد درصد نیست.

محجوب در خصوص حواشی مختلفی که در سال های اخیر برایش پیش آمده بود، بیان کرد: دوست ندارم به گذشته فکر کنم گذشته با همه خوبی ها، بدی ها، مدال آوری ها و حتی ناکامی و … تمام شد، در حال حاضر شرایط عوض شده رئیس فدراسیون هم که تغییر کرده، تمام تمرکزم به آینده است. به خاطر حاشیه ها فرصت حضور در ۴ دوره مسابقات جهانی را از دست داده ام اما می خواهم دور حاشیه را خط بکشم و در رکاب رئیس فدراسیون و کادر فنی باشم.

ملی پوش سابق جودو با بیان اینکه یک سال از جودو فاصله گرفته و مسابقه نداده بود، اعلام کرد که وزنش را تغییر می دهد: در حال حاضر در وزن ۱۲۴ کیلوگرم هستم، نمی خواهم دیگر در دسته ۱۰۰- مبارزه کنم، کم کردن ۲۴ کیلوگرم برایم بسیار سخت است و اگر برگردم در وزن ۱۰۰+ مسابقه می دهم.

انتهای پیام

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید