www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۷ 1395/02/27

مجید عبدالحسینی سرمربی تیم ملی کاراته چین شد

هدایت تیم ملی چین برای حضور در رقابتهای شرق آسیا و قهرمانی جهان به یک ایرانی سپرده شد. به گزارش  پایگاه خبری رزم نیوز ، درحالی که طی یکی دو هفته گذشته احمد صافی با حضور در چین و برگزاری چند کلاس هماهنگی برای مربیان کاراته چین و تمرینات منظم برای تیم ملی این کشور، نزدیک […]

هدایت تیم ملی چین برای حضور در رقابتهای شرق آسیا و قهرمانی جهان به یک ایرانی سپرده شد.

به گزارش  پایگاه خبری رزم نیوز ، درحالی که طی یکی دو هفته گذشته احمد صافی با حضور در چین و برگزاری چند کلاس هماهنگی برای مربیان کاراته چین و تمرینات منظم برای تیم ملی این کشور، نزدیک ترین گزینه برای هدایت این تیم خبر از بازگشت وی به تهران رسید.

گفته می شود شرایط کاری صافی اجازه حضور مداوم وی در چین را نداد. یکی از شرایط این مربی ایرانی ، کار به صورت نیمه وقت یا همان پروازی بود که مورد موافقت چینی ها قرار نگرفت.

با مخالفت چینی ها، صافی مجید عبدالحسینی را برای هدایت این تیم معرفی کرد که مورد موافیت مسئولان فدراسیون کاراته این کشور قرار گرفت. کاراته کایی که چندین سال سابقه حضور در تیم ملی ، کسب مدالهای متعدد رادر کارنامه دارد و در چند سال اخیر همراه صافی در کادر فنی تیم دانشگاه آزاد فعالیت کرده است.

قرار است وی راهی چین شده  و تیم ملی کاراته این کشور را برای حضور در مسابقات شرق آسیا آماده کند. پس از مشخص شدن تکلیف المپیکی شدن کاراته در خصوص ادامه همکاری با وی تصمیم گیری خواهد شد.

عبدالحسینی امشب تهران را به مقصد پکن ترک می کند تا هدایت تیم ملی چین را برعهده بگیرد

Tel-razmavar1

آخرین اخبار