www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۱ 1394/05/21

مجید زارعیان: محجوب توان کسب مدال المپیک را دارد/ در دو وزن حاشیه امنیت داریم

سرمربی تیم ملی جودو گفت: در راه کسب سهمیه المپیک در دو وزن حاشیه امنیت داریم و در این بین محجوب توان کسب مدال در این رویداد بزرگ جهانی را دارد. مجید زارعیان بعد از پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی با بیان مطلب فوق به خبرنگار رزم نیوز گفت: رقابتهای خوبی را شاهد بودیم و حضور […]

سرمربی تیم ملی جودو گفت: در راه کسب سهمیه المپیک در دو وزن حاشیه امنیت داریم و در این بین محجوب توان کسب مدال در این رویداد بزرگ جهانی را دارد.

مجید زارعیان بعد از پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی با بیان مطلب فوق به خبرنگار رزم نیوز گفت: رقابتهای خوبی را شاهد بودیم و حضور جوانان در کنار ملی پوشان برای آینده جودو بسیار اهمیت دارد و بنده از این موضوع استقبال می کنم. چرا که ما اگر بخواهیم آینده جودو را بسازیم باید به همین جوانان با آتیه میدان بدهیم.

وی افزود: حضور جوانان در اردوی تیم ملی بزرگسالان باید زودتر از اینها انجام می شود چرا که باعث می شود که ملی پوشان ما تحت فشار قرار گرفته و حاشیه امنیت خود را از دست بدهند. همین موضوع در کنار رقابت نزدیک جودوکاران در اردو باعث پیشرفت جودوکاران می شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هدف ما حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که تا اینجای کار با کسب دو سهمیه المپیک تا حدودی به اهداف خود دست پیدا کرده و از اینجای کار به بعد می توانیم با آرامش بیشتر برنامه ریزی کنیم و با نگاه جدی تر به سایر اوزان به فکر احیای یک تیم ملی کامل باشیم.

زارعیان با اشاره به کسب سهمیه المپیک در دو وزن ۸۱- و ۱۰۰- کیلوگرم اظهار داشت: در این دو وزن تا حدود زیادی سهمیه ما قطعی شده و حاشیه امنیت داریم . از مسئولان فدراسیون خواستیم با شروع اردوها به فکر اوزان ۶۰ ، ۶۶ ، ۷۳- ، ۹۰- و ۱۰۰+ باشیم و نفرات مستعد را به اردو دعوت کرده و برای این نفرات برنامه ریزی و کار کنیم.

وی در خصوص وضعیت جواد محجوب هم گفت: محجوب هم در اردوی تیومن و هم در اردوی مشترک سوچی در شرایط سخت تمرینی ، یک دوره تمرین خوب را با قهرمانان جهان و المپیک پشت سر گذاشت. محجوب را به اردو دعوت کردیم که متاسفانه به اردو نیومد. دلیلش را نمی دانم ولی شب گذشته با من تماس گرفت و قرار است امروز وارد اردو شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: باید شرایط محجوب را بررسی کنیم. محجوب باید بیاید تمرین کند و اگر شرایط  خوبی داشت در خصوص اعزام او تصمیم گیری خواهیم کرد. این جودوکار رنکنیگ 27 را دارد اگر کمی تلاش کند می تواند با سهمیه مستقیم وارد المپیک شود. محجوب جودوکار قابلی است که اگر نیمی از قابلیت  های خود را بکار گیرد توان کسب مدال جهانی و المپیک را دارد.

زارعیان در پاسخ به این سئوال که محجوب چه زمانی باید از این قابلیت ها استفاده کند؟ گفت: این نفرات سرمایه های ما هستند باید مشکل را رفع کنیم. اگر بخواهیم صورت مسئله رو پاک کنیم کاری از پیش نمی بریم. همینکه تیم ملی در شرایط فعلی خالی است ناشی از این تفکر است.باید جوابی برای این مسئله محجوب پیدا و او را احیا کنیم.

وی در مورد وضعیت قاسمی نژاد هم گفت:  قاسمی نژاد در اردوهای تیومن و  سوچی فشار زیادی را در تمرینات تحمل کرد به همین دلیل در این اردو دعوت نشده تا بعد از ریکاوری ان شالله بعد از مسابقات جهانی دوباره به اردو دعوت شده و به مسابقات آتی اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی در مورد مشخص شدن جودوکارسنگین وزن گفت: رودکی به جلسه شورای فنی دعوت شده و باید نقطه نظرات خود را بیان کند. معتقدم او هنوز جا دارد و خودش را می‌تواند احیا کند چرا که در سنگین وزن شرایط مسابقات طوری است که یک جودوکار تا 40 سالگی می‌تواند مسابقه دهد. عبدالله تنگریف نماینده سنگین وزن تیم ملی ازبکستان در 40 سالگی قرار است در مسابقات جهانی قزاقستان وارد تاتامی شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید