www.khabarrazmavar.ir

طی مراسمی و با حضور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی؛

شناسه خبر : ۱۸:۰۱ 1395/04/29

مجلسی مدیر فنی تیم های جودو نزاجا شد

پیشکسوت جودوی کشور به عنوان مدیر فنی تیم های جودوی نیروی زمینی ارتش انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ٬ طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «مرتضی حسن پور» مدیر تربیت بدنی نزاجا و جمعی از مسئولان ورزش نزاجا٬ سرهنگ « محمد حسن مجلسی » پیشکسوت و مربی قدیمی و با تجربه جودوی کشور به عنوان مدیر فنی تیم های جودوی نزاجا معرفی شد.
در این مراسم٬ امیر حسن پور ضمن بیان سوابق سرهنگ مجلسی در جودوی ایران و همچنین تشریح وضعیت فعلی این ورزش در نزاجا٬ خواستار ایجاد همدلی و وفاق هرچه بیشتر و استفاده از همه پتانسیل های فنی٬ مدیریتی و اجرایی جهت بهبود وضعیت این رشته ورزشی برای شرکت موفقیت آمیز تیم های جودوی نزاجا در رویدادهای آجا٬ نیروهای مسلح٬ مسابقات باشگاهی و لیگ کشور شد.

در ادامه٬ سرهنگ « ماسوری » رئیس هیات جودوی آجا نیز ضمن برشمردن مشکلات موجود در راه کسب موفقیت این ورزش المپیکی و سیزمی٬ نوید روزهای بهتر را با توجه به حضور سرهنگ مجلسی داد.

همچنین سرهنگ « سنجابی » رئیس اسبق هیات جودوی آجا و رئیس فعلی هیات دفاع شخصی آجا نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن انتخاب سرهنگ مجلسی٬ ابراز امیدواری کرد این ورزش در سایه درایت مسئولان به موفقیت های ارزشمند دست یابد.

در پایان٬ سرهنگ مجلسی با بیان شرایط کنونی جودو نزاجا در ارتش جمهوری اسلامی٬ نیروهای مسلح و مسابقات باشگاهی٬ تلاش٬ همکاری و مساعدت هرچه بیشتر تمامی مسئولان این رشته و مدیران ورزشی نزاجا را جهت کسب موفقیت خواستار شد.

در این مراسم٬ سرهنگ « الیف » رئیس باشگاه سرباز نزاجا٬ سرهنگ « جورابلو » دبیر هیات جودوی نزاجا و سرگرد « یاوری » سرپرست و مربی بدنساز تیم جودوی نزاجا نیز حضور داشتند.

گفتنی است در سوابق سرهنگ مجلسی٬ دبیر کوراش و جوجیتسو ایران٬ دان ۶ جودو و جوجیتسو٬ مربی بین المللی A آسیا در رشته جودو و داور و مربی بین المللی A جهان در رشته کوراش دیده می شود.

Judo234

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید