www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۹ 1395/03/09

مبارزه غیرقانونی دختر ایرانی کار دیگر بانوان رزمی‌کار را سخت کرد

بانوی رزمی‌کار ایران گفت: وزارت ورزش در حال فراهم کردن شرایط برای فعالیت بانوان رزمی کار بود که پخش تصاویر مبارزه دختر ایرانی در ارمنستان باعث هدر رفتن زحمات چند ساله ما شد. معصومه تاجیک با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز گفت: چند سال قبل با نظر شخصی خانم اکبرآبادی ، معاون بانوان […]

بانوی رزمی‌کار ایران گفت: وزارت ورزش در حال فراهم کردن شرایط برای فعالیت بانوان رزمی کار بود که پخش تصاویر مبارزه دختر ایرانی در ارمنستان باعث هدر رفتن زحمات چند ساله ما شد.

معصومه تاجیک با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز گفت: چند سال قبل با نظر شخصی خانم اکبرآبادی ، معاون بانوان وزارت ورزش فعالیت بانوان در رشته موی تای ممنوع شد. این تصمیم بدون بررسی شرایط و تنها با میل شخصی صورت گرفت و ضربه بزرگی بر پیکره ورزش بانوان در بخش رزمی وارد کرد.

وی ادامه داد: بانوانی که پیش از این تصمیم چند سال وقت و هزینه خود را صرف این ورزش کرده بودند چه گناهی داشتند؟ بانوانی که بدون کوچکترین مشکل و با حجاب کامل اسلامی و با احترام به قوانین جمهوری اسلامی در مسابقات موی تای شرکت داشتند چرا باید لطمه ببینند.

این بانوی رزمی کار افزود: بعد از کنار رفتن خانم اکبرآبادی تلاش بانوان در این بخش برای متقاعد کردن وزارت ورزش آغاز شد و یک ماه قبل بنده در جلسه حصوری با خانم شهریان قولهای مساعدی گرفتم که مسئولان شرایط رو بررسی و برای راه اندازی دوباره موی تای بانوان تصمیم گیری کنند که متاسفانه پخش تصاویر مبارزه این دختر رزمی کار همه تلاشهای دو سال اخیر ما را برباد داد.

تاجیک ادامه داد: این دختر معلوم نیست بر اساس کدام مجوز و شرایط به چنین مسابقات سنگینی اعزام شده بود و حتی قوانین مسابقات را نمی دانست. این دختر فقط با آبروی بانوان رزمی کار بازی کرد و مبارزه او ثمره دیگری نداشت. من از طرف همه بانوان رزمی کار از وزارت ورزش می خواهم موضوع را تا نتیجه نهایی پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش نادیده گرفته شده بانوان رزمی کار اظهار داشت: ما سالهاست در این بخش فعالیت می کنیم. مانند من کم نیستند که عمر خود را صرف رشته ورزشی مورد علاقه خود کرده و تابع نطام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مبارزه زیر پرچم سه رنگ ایران را برای خود افتخار می دانند. وزارت ورزش باید خواسته این عده که همان فعالیت دوباره با قوانین ایران اسلامی است را مورد توجه قرار دهند.

بانوی رزمی کار افزود: خیلی ها در ایران زندگی می کنند و بدون دردسر و به عنوان توریست و بدون مجوز شورای برون مرزی از کشور خارج شده و در مسابقات مختلف حرفه ای با پرچم ایران و به نام ایران شرکت می کنند تا کنون هم مشکلی نداشتند. ولی من و دیگر بانوانی که می خواهیم که روال قانونی کار را طی کرده و زیر نظر وزارت ورزش برنامه های ورزشی خود را دنبال کنیم باید تحت محدویت قرار گرفته و حتی ممنوع فعالیت شویم.

تاجیک در پایان گفت: پخش تصاویر این مبارزه نگاه مسئولان وزارت ورزش و مردم را به ورزش حرفه ای بانوان تغییر داد. ممنوعیت هیچ مشکلی را حل نمی کند و از مسئولان وزارت ورزش می خواهم تا پس از بررسی دقیق شرایط بهترین تصمیم را در این رابطه بگیرند. باید حق قانونی ما رزمی کارها که چند سال در این رشته فعالیت کردیم و با نظر شخصی معاون وقت ورزش با مشکل مواجه شدیم هم مد نظر قرار گیرد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید