www.khabarrazmavar.ir

لیگ جهانی کاراته - کانادا

شناسه خبر : ۰۹:۳۱ 1398/04/02

مبارزه عباسعلی و عسگری برای مدال برنز/ حذف درفشی پور و احمدی

روز دوم از مرحله مقدماتی سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با راهیابی دو کاراته کای ایران به دیدار رده بندی و حذف دو نماینده دیگر کشورمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در ادامه این رقابتها که به میزبانی کانادا در سالن «روبیلارد» شهر مونترال جریان دارد، بامداد امروز چهار نماینده ایران به روی تاتامی رفتند که سعید احمدی و هامون درفشی پور از دور مسابقات کنار رفتند، حمیده عباسعلی و بهمن عسگری هم با رسیدن به دیدار نهایی برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی دور نخست پس از تساوی برابر «هانا زیوکویچ» از کرواسی با رای داوران (هانتی) برنده شد و سپس ۳ بر صفر «آناستازیا استپاشکو» از اوکراین ر از پیش رو برداشت و در ادامه ۴ بر سه مقابل «پائولینا راموس» از مکزیک پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی ۲ بر صفر نتیجه را به «سلیو فراکوتی» از ایتالیا واگذار کردد و راهی دیدار رده بندی شد تا در روز سوم برای کسب مدال طلا به مصاف «جسیکا کارگیل» از جامائیکا برود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در ۲ بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل «جن لی فنگ» از چین تایپه و حریفانی از چین تایپه و «آلتون براون» از جامائیکا صاحب پیروزی شد و سپس ۴ بر صفر «مورات اوز» از ترکیه را از پیش رو برداشت. این کاراته کای کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر «ارمان التیمور» از ترکیه یک بر صفر بازنده تاتامی را ترک کرد تا برای کسب مدال برنز به مصاف «لورنزو پیترومارچی» از ایتالیا برود..

در همین وزن سعید احمدی در مبارزه اول ۴ بر صفر مقابل «یرمیک آینازاروف» از قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقبتها کنار رفت.در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور در اولین مبارزه ۷ بر یک «سوپا گامفونگیت» نماینده تایلند را از پیش رو برداشت اما در دومین مسابقه ۶ بر صفر نتیجه را به «فرراس» از دومینکن واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.

بنابراین در روز پایانی این رقابتها عسگری، گنج زاده و عباسعلی برای کسب مدال برنز به روی تاتامی خواهند رفت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید