www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۱ 1394/03/02

مبارزه ساعی با مضران تکواندو، شرایط مالی عجیب و غریب در لیگ کاراته و فدراسیون یگانه ووشو!

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند: فارس: غلامرضا دباغیان سرمربی تیم کاراته آذرنوین در […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، از این پس مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند:

فارس: غلامرضا دباغیان سرمربی تیم کاراته آذرنوین در مورد مشکلات مالی که تیم آذرنوین دارد و قادر نیست مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، گفت: با قهرمانی به کارمان در هفته پایانی سوپرلیگ پایان می‌دهیم و بعد از آن بازیکنان اگر ناچار شوند برای دریافت پولشان حتما شکایت خواهند کرد. با توجه به اینکه هفته پایانی مسابقات سوپرلیگ کاراته مردان قرار است روز جمعه برگزار شود هنوز یک ریال به اعضای تیم از سوی باشگاه پرداخت نشده است البته ما تقریبا دو هفته قبل از مسئولان تیم آذرنوین خودرو یک چک سفید امضا دریافت کردیم که حتی تاریخ آن نیز ذکر نشده و ما هم روی صحبت آنها حساب کردیم. حالا منتظریم آنها به ما زمان دریافت پول را اعلام کنند تا ما نیز پول بازیکنان را پرداخت کنیم. گویا برخی از دوستان شیطنت کرده‌اند و به مسئولان تیم اعلام کرده‌اند که مبلغی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده برای 9 ماه است، اما مسابقات سوپرلیگ در زمان 6 ماه به پایان میرسد و آنها نیز به همین دلیل پول بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند. حتی این مشکل در نیم‌ فصل هم برای ما رخ داد و ما نمی‌خواستیم در ادامه مسابقات شرکت کنیم، اما با جمع‌بندی که با بازیکنان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تا پایان فصل با این مشکلات کنار بیاییم.

فارس: امیر مهدی‌زاده کاراته کای تیم آذرخودرو در مورد اینکه گویا هنوز مبلغ قرارداد کاراته‌کاهای تیم پرداخت نشده است، گفت: شرایط مالی تیم عجیب و غریب است، هفته آخر سوپر لیگ روز جمعه برگزار می‌شود، اما ما هنوز یک ریال از مبلغ قراردادمان را دریافت نکردیم. این رفتارها در شأن کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو که اکثراً ملی‌پوش هستند نیست. رفتار مسئولان این باشگاه بی‌احترامی به کاراته ایران است. همه نفرات حاضر در این تیم از پیشنهادهای بهتری در آغاز فصل روبرو بودند. من از تیم دانشگاه آزاد پیشنهاد خوبی از لحاظ مالی داشتم و حتی بهتر از تیم آذرخودرو اما به خاطر این دوستان از پیشنهادی که به من شده بود صرف نظر کردم و با این تیم قرارداد بستم. فقط یک چک به ما داده‌اند اما وقتی پولی دست ما را نمی‌گیرد چه فایده‌ای دارد؟  تصمیم گرفته بودیم در هفته پایانی وارد تاتامی نشویم و اعتراض خود را به این رفتاری که با ما شده نشان دهیم، اما هفته آخر برای خودمان بازی می‌کنیم و نه برای مسئولان تیم. ما فقط در تلاش هستیم مزد زحماتمان را با قهرمانی در سوپرلیگ بگیریم. بدون شک بعد از پایان مسابقات سوپرلیگ از مراجع قانونی پیگیر حق و حقوقمان خواهیم بود.

فارس: محمدعلی زمانی، رئیس سازمان لیگ‌های فدراسیون کاراته می گوید: برای برگزاری جشن اختتامیه سوپر لیگ و لیگ برتر مردان در فدراسیون جلسه‌ برگزار خواهیم کرد. هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ کاراته و لیگ برتر مردان نیز 8 خرداد‌ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.

فارس: شاطرزاده مربی تیم ملی جودو می گوید: با زارعیان هر روز در تماس هستم، اما هنوز خبری مبنی بر اینکه او از تیم ملی برکنار شده نشنیده ام و چیزی ابلاغ نشده است. چهار ماه پیش اردوهای تیم ملی آغاز شد، بنده در کنار مجید زارعیان و دکتر جابری پزشک تیم کارمان را آغاز کردیم. روزهای اول بچه‌ها واقعاً از لحاظ کار تخصصی ضعیف بودند، اما با پشتکار زارعیان توانستیم از لحاظ آمادگی، جسمانی و تخصصی جودو را به حدی بیاوریم که بتوانند مقابل حریفان خود حداقل در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه تساوی کسب کند. سرمربی تیم ملی با زمان کمی که داشت در جودو تحول ایجاد کرد.

ایسنا: هادی ساعی معتقد است تیم ملی تکواندو در حال‌ حاضر تیم جوان و در ‌عین ‌حال با تجربه است و آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود. پر افتخارترین تکواندوکار المپیکی ایران در خصوص قهرمانی تیم ‌ملی تکواندوی مردان در مسابقات جهانی، اظها‌ر کرد: تکواندو با قهرمانی در جهان انتظارات را برآورده کرد. واقعا عملکرد قابل قبولی داشتند و با قهرمانی جهان نشان دادند که قدرت تکواندو جهان از کره به ایران منتقل شده است. با توجه به این که فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی نفرات اول رنکینگ المپیک و جهان هستند، انتظار می رفت که طلا بگیرند که این اتفاق هم افتاد، اما مسعود حجی زواره ، نماینده وزن 74 – کیلوگرم ایران در سال‌های گذشته بد شانس بود و به حق واقعی خود نرسیده بود. از نظر من حجی زواره پدیده تیم ایران بود و توانست ثابت کند که یکی از بهترین‌های دنیا در وزن خود است.

وی همچنین گفت: من اگر احساس کنم حضورم به تکواندو کمک می‌کند بر می‌گردم، اما اگر حضورم به تکواندو لطمه بزند ورود نمی‌کنم و اجازه هم نمی‌دهم که کسانی که به تکواندو ضرر می‌زنند در این رشته بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رضا خانی دبیر انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: مسابقات آسیا، اقیانوسیه 2015 چین‌تایپه در سه وزن المپیکی برگزار می‌شود.  =تیم ملی بانوان نیز همراه با مردان تکواندوکار عازم رقابت‌ها می‌شوند تیم ملی بانوان در 2 وزن المپیکی 49 کیلوگرم و 40 تا 57- کیلوگرم شرکت و به مصاف حریفان می‌روند.

دیلی میل: محمد علی کلی، بوکسور مشهور و مسلمان جهان که از سال 1984 تاکنون دچار بیماری پارکینسون شده است، از اوایل سال جاری میلادی مرتبا در بیمارستان بستری بود، اما وی که هم اکنون 73 سال سن دارد به تازگی عکسی از خود در صفحات اجتماعی منتشر کرده که حکایت از حمایت او از روز دماغ قرمز‌های آمریکایی  american red nose dayدر یک جشن خیریه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رامین موحدنیا سرمربی تیم ملی جوانان در بخش ساندا در آستانه آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب که شامل برگزاری 5 مرحله اردو و همچنین اعزام جوانان به  تورنمنت بین المللی گرجستان است ، نشانگر اهمیت ویژه مسئولان فدراسیون ووشو به بخش جوانان است که در سایر فدراسیون ها این توجه کمتر دیده می شود. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 12 تا 17 مرداد به میزبانی چین برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو گفت: سعی می کنیم برای المپیک ریو چهار سهمیه بگیریم و پس از آن بتوانیم به چهار مدال هم دست یابیم.

فدراسیون کاراته: نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته به احتمال زیاد در ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را در بخش سبک‌های آزاد میزبانی می‌کنیم و در حال حاضر نیز به دنبال جذب اسپانسر مناسب برای این مسابقات هستیم.

تسنیم: ۶ بانوی پومسه‌کار جهت حضور در بیست‌وهشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. بهاره قادریان، محدثه منتظری، نیلوفر گیل سمائی، نگین گیل سمائی، فاطمه قاسمی و مرجان سلحشوری نفراتی هستند که به این اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر فاطمه اسدپور برگزار می‌شود. بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان 12 الی 23 تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

ایرنا: مسعود حجی زواره قهرمان وزن منهای 74 کیلوگرم تکواندو جهان گفت: کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی روسیه، شایستگی و برتری تکواندوکاران ایرانی را به دنیا نشان داد. من برای کسب این مقام زحمت زیادی کشیدم و ماه ها دور از خانواده در اردوی تیم ملی حضور داشتم و خوشحال هستم که توانستم مزد زحمات چندین ماهه خود را با کسب خوشرنگ ترین مدال مسابقات جهانی بگیرم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید