www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۶ 1397/01/15

مبارزه دوم گلوکین و آلوارز کنسل شد!

جایگزین کانلو به زودی مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گنادی گلوکین قهرمان دسته میان وزن جهان و دارنده عناوین WBC،WBA،IBO و IBF و کانلو آلوارز در تدارک نبرد دوم خود به تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۷ (پنجم ماه مِی ۲۰۱۸) بودند اما خبر مثبت اعلام شدن نمونه اولیه گرفته شده از کانلو طرفداران بوکس را شوکه کرد. با این حال آلوارز با اطمینان از پاک بودنش صحبت می کرد و امیدها برای برگزاری مبارزه ریمچ به قوت خود باقی بود تا اینکه سه شنبه شب خبرهای مربوط به کنار کشیدن آلوارز از مبارزه و کنسل شدن ریمچ به طور رسمی اعلام شد.

وجود ماده ای ممنوعه به نام کلنبوترول در چند تست پیش از مبارزه سایه محرومیت را بر سر آلوارز افکنده ولی آلوارز همچنان بر پاک بودن خود اصرار دارد و دلیل مثبت شدن آزمایش را استفاده ناآگاه از گوشت آلوده عنوان می کند:” من همیشه یک فایتر پاک بوده ام و همواره پاک خواهم ماند.می خواهم ثابت کنم تا شکی باقی نماند،من هرگز به طور عمد از کلنبوترول استفاده نکرده ام و چیزی هم برای پنهان کردن ندارم و می خواهم این روند آزاد و شفاف انجام شود”.

آلوارز امیدوار است تا در ملاقات ۱۸ آوریل با مسئولان NSAC (کمیسیون ورزشی ایالت نوادا) میزان محرومیتش را به شش ماه کاهش دهد اما تصمیم نهایی با توجه به مدارک و شواهد گرفته خواهد شد.

اما در سوی دیگر تام لوفلر (پروموتر گلوکین) گفت گنادی در همان تاریخ ۵ مِی برای دفاع از عناوین قهرمانی خود وارد رینگ خواهد شد و نام حریفش به زودی اعلام می شود.طبق گفته لُس آنجلس تایمز گری اُ سالیوان و دمیتریوس آندراده از نامزدهای اصلی برای جایگزینی آلوارز برای مبارزه با گلوکین هستند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.