www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۷ 1397/09/18

ماموریت انجام شد!

واسیل لوماچنکو با غلبه بر خوزه پِدرازا عنوان قهرمانی WBO سبک وزن را به عناوین قهرمانی خود اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور ، سالن Hulu Theater نیویورک بامداد یکشنبه میزبان یکی از مهیج ترین مبارزات بوکس سال ۲۰۱۸ بود. جایی که واسیلی لوماچنکو قهرمان WBA دسته سبک وزن بوکس جهان برای اولین گام در ماموریت جمع آوری سایر کمربندهای این دسته قدم به رینگ مبارزه گذاشت.
حریف لوما در این مبارزه اسنایپر پورتوریکویی خوزه پِدرازا دارنده کمربند قهرمانی WBO سبک وزن بوکس دنیا بود.در این مبارزه که دوازده راند طول کشید پدرازا تقریباً برابر لواچنکو عملکرد خوبی داشت اما Hi-Tech در راند یازدهم دو بار پیاپی او را ناک دان کرد و زنگ پایان راند به فریاد پدرازا رسید و راند دوازدهم راند آرامتری بود و در نهایت این لواچنکو بود که با رای متحد داوران (۱۱۹-۱۰۷,۱۱۷-۱۰۹,۱۱۷-۱۰۹) پیروز مبارزه شد و کمربند WBO را به کمربندهای WBA و The Ring Magazine اضافه کرد و رکوردش را به ۱۲-۱ ارتقا داد.

لوماچنکو پس از این پیروزی قدم بعدی خود را مبارزه برابر مایکی گارسیا دارنده عنوان قهرمانی سبک وزن WBC عنوان کرد.اما همه می دانند که تمرکز گارسیا جای دیگریست و آن رفتن به ولترویت و مبارزه برابر ارول اسپنس جونیور است!حال باید دید که در عمل گام بعدی برای لوما چیست؟

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.