www.khabarrazmavar.ir

مسابقات قهرمانی کشور جوانان؛

شناسه خبر : ۱۳:۲۲ 1397/10/10

ماجرای سیلی خوردن بوکسور آذربایجان شرقی از زبان بردبار

مسابقات قهرمانی کشور بوکس جوانان در حالی پیگیری می شود که اعتراض نامتعارف سرپرست تیم آذربایجان شرقی، مشت زنان این استان را از ادامه حضور در رقابت ها محروم کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ؛ رقابت های قهرمانی بوکس کشور در رده سنی جوانان (انتخابی تیم ملی) در سالن تختی مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه شهید عضدی گیلان در حال برگزاری است، استان گیلان در شرایطی امسال بعد از ۲۳ سال میزبان این دوره از پیکارها شده که از حاشیه در امان نمانده و تیم آذربایجان شرقی بعد از مبارزه با نماینده میزبان و ماجرای اعتراض به ناداوری از ادامه شرکت در مسابقات بازمانده است.

ابوذر فرجی، سرپرست تیم بوکس آذربایجان شرقی بعد از محرومیت شاگردانش لب به اعتراض گشود و در صحبت هایی عجیب و قابل تامل، مدعی شد که بابک بردبار،داور سه ستاره و بین المللی گیلانی و نماینده فدراسیون بوکس برای اینکه صدای اعتراض وی را بخواباند از چند فرد قلدر استفاده کرده تا به صورتش مشت بزنند! فرجی حتی ادعا کرده که از بردبار هم یک مشت خورده است!

مربی تیم آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان تنها معترض مسابقات قهرمانی کشور جوانان نبود، اعلام کرده است که بسیاری از تیم ها از وضعیت داوری معترض هستند و اگر او اعتراضش را با صدای بلند بیان کرده به این علت بوده که دیگر تحمل ناعدالتی را نداشته است.

از سوی دیگر بردبار که مسئولیت سوپروایزری این مسابقات را بر عهده دارد به صحبت های سرپرست تیم بوکس آذربایجان شرقی واکنش نشان داده است.

وی به خبرنگار پایگاه خبری رزم آور گفت: من تمام این صحبت ها را تکذیب می کنم، تمام گفته های سرپرست تیم آذربایجان شرقی نشر اکاذیب است و مطمئن باشید از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

داور بین المللی بوکس کشورمان ماجرای اعتراض مربی تیم آذربایجان شرقی را اینطور تعریف کرد: اول اینکه باید بگویم این اولین بار نیست که فرجی اعتراض می کند و به نظر می رسد این نارضایتی به یک عادت برایش تبدیل شده است، نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم آذربایجان شرقی در مبارزه با مشت زن گیلان مبارزه را واگذار کرد و در حالی که می خواست از رینگ بیرون بیاید، با اعتراض شدید فرجی مواجه شد، سرپرست تیم آذربایجان شرقی خودش روی رینگ رفت و ابتدا چند سیلی بر گوش بوکسور این استان خواباند، سپس با بیان جملاتی نه چندان متعارف به داوری معترض شد و می گفت از رینگ پایین نمی آیم .

وی افزود: این اقدام او باعث شد که مسابقات ۲۵ دقیقه متوقف شود و حتی پای ماموران نیروی انتظامی هم به این موضوع باز شد. در نهایت با تلاش حاضران در سالن از رینگ بیرون آمد. اما من در تمام این دقایق سعی داشتم که جو را آرام کنم؛ متاسفانه حرفهایی علیه من زده شده است که هیچ کدام صحت ندارند.

بردبار صحبت های سرپرست آذربایجان شرقی مبنی بر اینکه هر استانی میزبان مسابقات شود، به طور قطع قهرمانی را به او می دهند را هم رد کرد و توضیح داد: نمی دانم این صحبت ها برچه پایه ای زده شده است ، فرجی من را متهم کرده که چون اهل گیلانم از بوکسور همشهری ام دفاع کرده ام این صحبت ها نژاد پرستانه و توهین است و در مقابلشان سکوت نخواهم کرد.

داور سه ستاره بوکس در بخش پایانی صحبت هایش خاطرنشان کرد: ما تیم آذربایجان شرقی را از ادامه حضور در مسابقات محروم کردیم اما حق اجازه از خوابگاه را از آنها نگرفتیم ، مسابقات با حضور ۳۴ تیم به آرامی و دور از تنش و حاشیه در حال پیگیری است و تاکنون مبارزات خوبی را شاهد بوده ایم.

لازم به ذکر است، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس هم فردا دوشنبه ۱۰ دی ماه به گیلان سفر می کند و مسابقات را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید