www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۳ 1397/10/29

ماجرای بی احترامی به قهرمان تکواندوی جهان به خاطر یک بقال!

طی یک اتفاق عجیب، دارنده مدال طلای تکواندوی جهان با یک تلفن از همراهی شاگردانش در رقابت های انتخابی نونهالان استان تهران بازماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، روز جمعه ۲۸ دی ماه همزمان با برگزاری روز دوم رقابت های انتخابی نونهالان استان تهران اتفاقی عجیب در سالن اختصاصی هیئت تکواندو تهران که چند روز پیش میزبان رقابت های لیگ کشوری بود رخ داد و بهزاد خداداد، تکواندوکار سبک وزن و مدال آور ایران که بارها پرچم کشورمان را در رویدادهای بین المللی به اهتزاز درآورده است، با بی مهری مسئولان سالن، مواجه شد و اجازه ندادند وی در سالن تکواندو بنشیند.

بیرون انداختن قهرمان جهان تکواندو از سالن تهران در حالی بود که هیچ دلیل قانع کننده ای برای این رفتار وجود نداشت و خداداد با دلخوری از این اتفاق در صفحه رسمی اینستاگرام خود واکنش نشان داد و اعلام کرد فقط به خاطر یک بقال که هیچ سابقه ورزشی در تکواندو ندارد و در تمامی مسائل هیئت تهران دخالت می کند این رفتار زننده با وی شده است.

بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور درخصوص این رفتار بیان کرد: مسابقات نونهالان تهران در حال برگزاری بود و من هم مثل همیشه برای هدایت شاگردانم در سالن حضور داشتم که چند نفر از مربیان و فردی که هیچ سابقه ورزشی در تکواندو ندارد همراه مربیان تیم برای برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در سالن حاضر شدند ، بعد دیدم با یک تلفن، مسئولان سالن پیش من آمدند و گفتند باید از سالن بیرون بروم! آن وقت برای فردی که قبلا بقال بوده و پیشینه اش را همه تکواندوکاران می دانند صندلی گذاشتند تا رقابت های انتخابی را از نزدیک تماشا کند!

وی افزود : متاسفانه تکواندوی استان تهران دست یک نفر غیرتکواندویی افتاده و او را همه‌کاره کرده اند، من کاری به مدال‌های بین‌المللی که کسب کرده ام، ندارم، اما به خاطر تمام سال‌هایی که برای استان تهران زحمت کشیدم و شاگرد قهرمان معرفی کرده ام پشیمانم. متاسفم از سالنی که خانه خودم است، بیرونم کردند و این رفتار جلوی چشم شاگردانم و حاضرین در سالن رخ داد که بسیار زننده بود .

قهرمان جهان تکواندو خاطرنشان کرد: با دیدن این رفتار‌ها از سال‌ها عرقی که برای تکواندو ریختم، وزن کم کردم، زجر کشیدم تا قهرمان شوم، پشیمان شدم. من بعد از دوران قهرمانی ام در سنین پایه باشگاه داری کردم تا بتوانم قهرمان تحویل جامعه تکواندو بدهم ، عاقبت این رفتار با من شد. اکنون بقیه جوان ها به من نگاه می کنند و با دیدن سرنوشتی که برایم رقم خورد از رشته ای که در آن فعالیت می کنند مایوس می شوند چون قدر مدال آورانش را نمی داند.

خداداد گفت: دو سال بود، سکوت کرده و هیچ مصاحبه منفی علیه تکواندو ایران انجام نداده بودم، دلم به حال و روز این رشته المپیکی می سوزد . جز تاسف کار دیگری از من برنمی آید.

انتهای پیام /

آخرین اخبار