www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۰۶ 1395/11/23

مأموریت کمال کامل نشد!

کمال شعله روز فایتر ایرانی حاضر در ONE FC در برابر حریف مالزیایی تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، شاهزاده پارس در مهمترین مبارزه رویداد ONE:THRONE OF TIGERS در مالزی به مصاف اِو تینگ از کشور میزبان می رفت. جمعیت حاضر در سالن “نِگارا” شهر کوالالامپور به شدت هموطن خود را تشویق می کردند و این کار کمال را سخت تر می کرد.

شعله روز با خونسردی وارد قفس شد و منتظر شروع مبارزه، در حالی که پیش بینی می شد شعله روز به دلیل مهارت بالای خود در کشتی مبارزه را به حالت خاک بکشد و به دنبال تِیک دان حریف باشد ولی کمال به طور ناباورانه ای از این کار باز ماند و در حالت سرپا مبارزه کرد. تینگ همواره گارد خود را تغییر می داد و از ضربات ترکیبی مشت و پای خود به خوبی استفاده می کرد ولی کمال در راند نخست بسیار سرتر و مسلط تر بود.

او پاسخ هر حمله را با ضربات سنگین مشت می داد و کل قفس را در اختیار داشت. در طی این مبارزه حریف مالزیایی چند باری قصد تیک دان کمال را داشت ولی او به خوبی مانع از این کار او شد. تینگ در یک صحنه هم ضربه زانوی پرشی خوبی روانه شعله روز کرد که البته اثری روی کمال نداشت. در راند سوم هیجان در بالاترین سطح خود قرار داشت. در این راند کمال برای اولین و تنها تیک دان خود رفت و حریف را هم به قفس چسباند ولی کاری از پیش نبرد و تینگ از چنگالش گریخت. کمال که دو کیلو و هشتصد گرم از حریف سنگین تر بود و هر چه به اواخر مبارزه نزدیک میشدیم تینگ سعی در فعال نشان دادن خود داشت کمال هم همچنان ضربات سنگین مشت خود را به تینگ می زد. با پایان مبارزه گر چه مبارزه تقریباً پایاپای به نظر می رسید ولی اگر برتری نسبی وجود داشت باید به سود کمال می بود.

همه منتظر اعلام رأی داوران بودند و سرانجام داوران با رأی غیر متحد و امتیاز نزدیک رأی به پیروزی اِو تینگ دادند که باعث تعجب کمال هم شد. ناگفته نماند که یکی از داوران هم از کشور میزبان بود.

مبارزه که تمام شد شعله روز قفس را ترک کرد و تینگ درباره مبارزه چنین گفت: “می دانستم که به فنون بدل نیاز پیدا می کنم تا تیک دان های کمال را بی اثر کنم. اما کمال بسیار سرسخت بود. من به او ضربه می زدم ولی او رو به جلو حرکت می کرد”. تینگ به احتمال زیاد پس از این پیروزی برای کسب کمربند قهرمانی دسته سبک وزن ONE FC خواهد جنگید. حریف او ادوارد فولایانگ سرسخت خواهد بود. اما کمال راه پر پیچ و خمی خواهد داشت. آیا در این دسته به کار خود ادامه خواهد داد؟ آیا به یک دسته بالاتر خواهد رفت؟ کسی به طور دقیق نمی داند. شاهزاده پارس خود تصمیم خواهد گرفت.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.