www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۴ 1393/08/30

لیگ برتر جودو نوجوانان؛ مقاومت برای دومین بار قهرمان شد

پرونده چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو نوجوانان ایران با قهرمانی تیم نیروی مقاومت بسته شد. به گزارش “رزم نیوز” به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور موسوم به جام آینده سازان المپیک با حضور 26 تیم اوایل تابستان آغاز شد و تیم‌ها در دو گروه 13 تیمی به رقابت پرداختند که در […]

پرونده چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو نوجوانان ایران با قهرمانی تیم نیروی مقاومت بسته شد.

به گزارش “رزم نیوز” به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور موسوم به جام آینده سازان المپیک با حضور 26 تیم اوایل تابستان آغاز شد و تیم‌ها در دو گروه 13 تیمی به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های مقاومت، موسسه مالی اعتباری میزان خراسان شمالی، شاهین تهران، آینده سازان پارس جنوبی و امید چناران در پایان مرحله مقدماتی راهی مرحله نهایی شدند.

مرحله نهایی این مسابقات روز پنجشنبه در غیاب امید چناران به صورت دوره‌ای برگزار شد که در پایان نیروی مقاومت بسیج با 15 امتیاز دومین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی با 12 امتیاز در سکوی نایب قهرمانی ایستاد و شاهین تهران با 6 امتیازمقام سوم این دوره از رقابتها را به نام خود ثبت کرد.

ضمن اینکه از سوی کمیته برگزاری براساس عملکرد جودوکاران تیم منتخب لیگ نوجوانان انتخاب شد که محمد جهان بخشیان از ایران خودرو تبریز، سهیل جمال آبادی و مهدی برغمدی از شاهین، محمدرضا صدیقی از مکتب جودو تهران، علیرضا خجسته از مکتب جودو استاد مدنی، علیرضا قلی‌پور از ایران خودرو تبریز، سجاد دادمند از آینده‌داران چناران، حمید رضا ملک‌زاده از آکادمی ملی جودو و هومن هلال بیدختی از نیروی مقاومت به عنوان بهترین‌های لیگ معرفی شدند.

مراسم اختتامیه این مسابقات در حضور محمد علی رستگار، رئیس فدراسیون جودو برگزار شد و به تیم‌های اول تا سوم مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید