www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۱۶ 1393/12/09

لیگ برتر جودو/ تثبیت موقعیت پاس قوامین در صدر جدول

هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور با تداوم پیروزیهای مدعیان و حضور پاس قوامین در صدر جدول به پایان رسید. به گزارش “رزم نیوز” ،  این رقابتها تحت عنوان یادواره شهید عباس عبداللهی روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و هر تیم چهار به روی تاتامی رفت. رقابتهای این هفته دو تیم […]

هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور با تداوم پیروزیهای مدعیان و حضور پاس قوامین در صدر جدول به پایان رسید.

به گزارش “رزم نیوز” ،  این رقابتها تحت عنوان یادواره شهید عباس عبداللهی روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و هر تیم چهار به روی تاتامی رفت. رقابتهای این هفته دو تیم غایب داشت که هیئت جودو نوشهر به صورت رسمی و با ارسال نامه ای انصراف خود را از ادامه حضور در این پیکارها اعلام کرد و دیگری نیز هیئت جودو قزوین بود که برای شرکت در مسابقات هفته سوم به سالن افراسیابی نیامدند.

در پایان هفته نه چندان دشوار برای صدرنشینان تیم پاس قوامین موفق شد با 33 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را تداوم ببخشد، تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی، با 30 امتیاز همچنان در تعقیب تیم صدرنشین است و پاس ثامن الحجج خراسان رضوی هم با 2 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

رستوران شبهای گلوبندک با 12 امتیاز، پالایش گاز ایلام و نفت مسجد سلیمان هم با امتیاز یکسان 10 در رده های چهارم تا ششم هستند.لازم به ذکر است در حاشیه این رقابتها از جودوکاران تست دوپینگ گرفته شد.

نتایج کامل رقابتهای هفته سوم: 

دور اول: 
شبهای گلوبندک یک – پاس قوامین 6
هیئت جودو نوشهر صفر  –  موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی  7
ثامن الحجج خراسان رضوی 5 – نفت مسجد سلیمان 2
هیئت جودو قزوین  صفر – پالایش گاز ایلام 7

دور دوم: 
هیئت جودو نوشهر صفر- پاس قوامین 7
ثامن الحجج خراسان رضوی6- شبهای گلوبندک 1
هیئت جودو قزوین صفر-  موسسه مالی و اعتباری میزان میزان خراسان شمالی7
پالایش گاز ایلام 3- نفت مسجد سلیمان4
دور سوم: 
ثامن الحجج خراسان رضوی1 – پاس قوامین4
پالایش گاز ایلام3- شبهای گلوبندک 4
نفت مسجد سلیمان صفر – موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی6

 دور چهارم: 
هیئت جودو قزوین 0- پاس قوامین 7
پالایش گاز ایلام 0- ثامن الحجج خراسان رضوی 7
نفت مسجد سلیمان7- هیئت جودو نوشهر صفر
موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی6- شبهای گلوبندک صفر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید