www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۸ 1393/12/02

لیگ برتر تکواندو/ شکست صدرنشین در روز غیبت اسبقی

صدرنشین رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای ایران در روزی که برخی نفرات شاخص خود از جمله بهنام اسبقی را در اختیار نداشت بعد از دو سال در لیگ برتر بازنده شد. به گزارش “رزم نیوز” ، به فاصله یک روز از پایان رقابتهای بین المللی جام فجر و در حالی که اکثر تکواندوکاران طی چند روز […]

صدرنشین رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای ایران در روزی که برخی نفرات شاخص خود از جمله بهنام اسبقی را در اختیار نداشت بعد از دو سال در لیگ برتر بازنده شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، به فاصله یک روز از پایان رقابتهای بین المللی جام فجر و در حالی که اکثر تکواندوکاران طی چند روز گذشته در دو رویداد بین المللی داخلی شرکت کرده بودند ، هفته های سوم و چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در خانه تکواندو برگزار شد تا برای سومین بار در یک هفته تکواندوکاران برای حضور در لیگ وزن کم کنند.

مهمترین بازی هفته را تیم های اول و دوم جدول برگزار کردند. شهرداری ورامین صدرنشین این رقابتها که بهنام اسبقی ملی پوش نامدار خود را به همراه میلاد بیگی در اختیار نداشت در پیکار با استیل البرز 5بر سه بازنده شد تا شاگردان پیام خانلرخانی بیشترین ضربه را از این نوع برنامه ریزی خورده باشند. در پیکار دو تیم حسین بیات، میثم باقری، سروش احمدی، مهدی جلالی و سیدمحمد رفیعی پیروزیهای استیل البرز را کسب کردند و محمد امامی تک پیروزی تیم شهرداری ورامین را کسب کردند و حمیدرضا بیات و سجاد مردانی نیز به دلیل حاضر نشدن تکواندوکارن استیل البرز در شیاپ چانگ برنده اعلام شدند.

دانشگاه آزاد و پاس قوامین هم دیگر بازی مهم این هفته را برگزار کردند که در پایان دانشگاه آزاد 5 برسه پیروز از میدان خارج شد. در این دیدار هادی پور، حبیبی، رجبی، عمیدی و قربان زاده برای تیم دانشگاه موفق به کسب پیروزی شدند و کاظمی، مداح و قیاسی زاده بردهای تیم پاس قوامین را بدست آوردند.

تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و شهرداری شهر اندیشه هم در سومین دیدار مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان شاگردان هوشیار دیندار در تیم اندیشه 5برسه پیروز شده و سه امتیاز به حساب خود واریز کردند. عاشوری، مهدی پور، فرشادمهر، صفوری و بهرامی پیروزیهای تیم شهرداری شهر اندیشه را بدست آوردند و برای جوانه هم سلیمانی، طالبی و نامی موفق به کسب پیروزی شدند.

شهرداری ورامین بعد از شکست در اولین پیکار خود در دومین دیدار به مصاف پاس قوامین رفت و 5برسه به برتری دست يافت تا همچنان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی بماند. در این دیدار خمسه، عبدالهی، خسروفر، بیگی و بیات بردهای تیم شهرداری ورامین را به نام خود ثبت کردند  سه پیروزی تیم پاس قوامین را هم اسحاقی، کاظمی و فخرایی کسب کردند.

در ادامه مسابقات این هفته استیل البرز 8 بر صفر شهرداری اندیشه را شکست داد و دانشگاه آزاد و بانک شهر دو تیم به نتیجه 4 بر 4 رضایت دادند. 4 پیروزی دانشگاه را بهرامی، رجبی، عمیدی و قربان زاده کسب کردند و صلاحی نژاد، امانلو، محمدخانلو و لباس دوز هم برای بانک شهر پیروز از میدان خارج شدند.

در پایان هفته چهارم از دور برکشت استیل البرز با 22 امتیاز از 10 بازی در صدر ایستاد. شهرداری ورامین با همین تعداد امتیاز و یک باری کمتر دوم است و دانشگاه آزاد با 19 امتیاز از 10 بازی در مکان سوم قرار گرفت. پاس قوامین و بانک شهر با 10 امتیاز و تفاصل متفاوت خانه های چهارم و پنجم را در اختیار داشته شهرداری اندیشه با هشت و جوانه هم با یک امتیاز انتهای جدول در مکانهای ششم و هفتم هستند.

liiiig bartar

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید