www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۲ 1393/10/24

لیگ برتر تکواندو/ آغاز دور برگشت خارج از تهران

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی روز جمعه آغاز می شود که برای اولین بار طی یک سال گذشته شهری غیر از تهران میزبان این مسابقات است. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، این رقابتها روز جمعه هفته جاری به میزبانی شهرستان شاهرود با برگزاری شش دیدار از هفته هفتم و هشتم […]

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی روز جمعه آغاز می شود که برای اولین بار طی یک سال گذشته شهری غیر از تهران میزبان این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، این رقابتها روز جمعه هفته جاری به میزبانی شهرستان شاهرود با برگزاری شش دیدار از هفته هفتم و هشتم پیگیری می شود. رقابتهای که بعد از مدتها خارج از پایتخت و در شهری که اصلا تیمی در لیگ ندارد برگزار می شود.

مهمترین دیدار هفته هفتم را تیم های دوم و سوم جدول برگزار می کنند. دانشگاه آزاد و استیل البرز در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که در صدرنشین از روی سکوها شاهد این تقابل هست. با وجود فاصله 5 امتیازی شهرداری ورامین در صدر باید به جرات عنوان داشت که این تیم برای تثبت مکان دوم یا سومی خود در جدول تلاش می کنند. جوانه تیم قعرنشین مسابقات به دیدار بانك شهر می‌رود و در آخرین دیدار هفته هم شهرداري شهر انديشه نيز رو در روي پاس قوامين قرار مي‌گيرد.

هفته هشتم با دیدار جوانه و استيل البرز آغاز می شود. استیلی ها که سکوی دومی لیگ را نشانه گرفته اند در صورت کسب شش امتیاز بازیهای این هفته می توانند به این خواسته خود نزدیک شوند. تقابل شهرداري ورامين با دانشگاه آزاد هم خیلی از معادلات بالای جدول را حل می کند. شاگردان پیام خانلرخانی در صورت برتری در این بازی فاصله خود را در صدر با سایر تیم ها افزایش داده و یک قدم بلند برای کسب قهرمانی برمی دارند. در آخرین بازی هم بانک شهر و شهرداری اندیشه رودروی هم قرار می گیرند.

در جدول رده بندی تا پایان هفته ششم و دور رفت شهرداري ورامين با 18 امتیاز صدرنشین است. دانشگاه آزاد با 13 امتياز در مکان دوم ایستاده و استيل البرز با 12 امتياز در جای سوم قرار دارد. تيم‌هاي پاس قوامين با 7 امتیاز، شهرداري شهرانديشه و بانك شهر هر کدام با 5 امتیاز و جوانه بدوم کسب امتیاز خانه های چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید