www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۴ 1393/10/07

لیگ برتر تکواندو؛ شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل شد

تیم تکواندوشهرداری ورامین با برتری در هر 6 بازی مرحله رفت رقابتهای تکواندو لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پرونده دور رفت این مسابقات امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار از هفته ششم و هفتم در خانه تکواندو بسته شد و طی آن […]

تیم تکواندوشهرداری ورامین با برتری در هر 6 بازی مرحله رفت رقابتهای تکواندو لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پرونده دور رفت این مسابقات امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار از هفته ششم و هفتم در خانه تکواندو بسته شد و طی آن شهرداری ورامین با 18 امتیاز از 6 بازی در صدر ایستاد و قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. دانشگاه آزاد با 4 پیروزی، یک تساوی و یک باخت، 13 امتیاز کسب کرد و در مکان دوم ایستاد و استیل البرز با 4 پیروزی، 2 باخت و 12 امتیاز سوم شد.

اما شاگردان پیام خانلرخانی در تیم شهرداری ورامین امروز دوبار روی “شی هاپ چانگ” رفتند که در بازی نخست 5 بر 3 جوانه را شکست دادند. ظهیر فرازمندی و علی شاکری، فرهاد عبدالهی، سیداحمد خسروفر، حمیدرضا بیات 5 تکواندوکار پیروز ورامینی‌ها بودند و برای جوانه هم صادق طالبی، رضا احمدی و حمید گلشنی 3 پیروزی كسب كرد.

این تیم در بازی دوم خود هم برابر شهردای شهر اندیشه به میدان رفت و در حالی که 5 پیروزی متوالی توسط یزدانی، شاکری، عبدالهی، بیات و مردانی کسب کرده، بازی را ادامه نداد تا 5 بر 3 در این بازی پیروز شده و جمع امتیازات خود را نیم فصل به عدد 18 برساند.

دانشگاه آزاد تیم دوم در تنها بازی خود امروز 4 بر 4 مقابل شهرداری اندیشه متوقف شد. سینا بهرامی، امیرحسین همایونی، کسری مهدی‌پور و محمدجواد قملاقی 4 تکواندوکار اندیشه بودند که هوشیار دیندار را روی صندلی مربیگری داشت و برای شاگردان سیدنعمت خلیفه در تیم دانشگاه آزاد هم آرمین هادی‌پور، جواد امیری، امید عمیدی و پیام قبادی پیروز از میدان خارج شدند.

بانک شهر هم امروز دوبار به میدان رفت. این تیم ابتدا با متوقف کردن پاس قوامین یک امتیاز گرفت، آرش صلاحی‌نژاد، امیر خانلو، عرفان مهدوی و وحید عیسی بیگ‌لو برای بانک شهر صاحب پیروزی شدند و محمد کاظمی، پدرام عاشوری، پوریا عرفانیان و سیاوش فخرایی نیز 4 برد پاس قوامین‌ها را کسب کردند.

شاگردان مرتضی کریمی در دومین دیدار 6 بر 2 مغلوب استیل البرز شدند. سینا کیانی، نیما معظمی، سیدمحمد رفیعی، فرشید شفیع‌خانی، روح‌الله طالبی و جلال خدامی مردان پیروز استیلی‌ها بودند و سیدعباس صادقی و مهدی جلالی هم برای بانک شهر دو پیروزی کسب کردند.

در آخرین بازی هم پاس قوامین 6 بر 2 جوانه را شکست داد تا جمع امتیازات خود را به عدد هفت رسانده و تا پله چهارم جدول صعود کند. ضمن اینکه تیم‌های شهرداری اندیشه و بانک شهر با 5 امتیاز و جوانه بدون امتیاز خانه پنجم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

جدول رده بندی لیگ برتر تکواندو تا پایان دور رفت

736789

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید