www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۹ 1394/10/25

لیگ برتر تکواندو؛ شهرداری ورامین غافلگیر شد/دانشگاه آزاد در نزدیکی صدرنشین

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با شکست صدرنشین آغاز شد تا دانشگاه آزاد با پیروزی مقابل گیتی پسند خود را به نزدیکی صدرنشین برساند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور هشت دیدار از هفته های اول و دوم دور برگشت به میزبانی خانه […]

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با شکست صدرنشین آغاز شد تا دانشگاه آزاد با پیروزی مقابل گیتی پسند خود را به نزدیکی صدرنشین برساند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور هشت دیدار از هفته های اول و دوم دور برگشت به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در مهمترین دیدار پاس قوامین برابر یاسین پیش رو به برتری ۶ بر ۲ دست يافت. تیم های دوم و سوم جدول در حالی برابر هم صف آرایی کردند که برای رسیدن به جمع تیم های مدعی به پیروزی در این بازی نیاز داشتند و در نهایت این شاگردان جواد فریدونی بودند که  ۶ بر ۲ پیروز از میدان خارج شده و سه امتیاز با ارزش این دیدار را به حساب خود واریز کردند.

کامران مردانی پور ، مهدی غیاثی زاده ، امیر حسین امیدی ، محمد صفایی ، پوریا عرفانیان و احسان مداح برای پاس قوامین صاحب پیروزی شدند. علی محمد پور و هادی تیران هم دو تکواندوکار پیروز یاسین پیش رو در این دیدار بودند.

در یکی دیگر از بازیهای مهم این هفته شهرداری ورامین در غیاب ملی پوشان خود برابر لوزام خانگی کن غالفگیر شد و ۵ بر ۳ بازنده میدان را ترک کرد. مجید بوچانی ، امیرمحمد بخشی ، مهرداد نورمحمدی ، فرشید شفیع خانی و  محمد رضا نورمحمدی ۵ تکواندوکار پیروز «کن» بودند. برای شهرداری ورامین هم علی شاکری ، سید احمد خسروفر و مرتضی شیری پیروز از میدان خارج شدند.

گیتی پسند اصفهان دور برگشت را با دو شکست متوالی آغاز کرد. این تیم ابتدا ۸ بر صفر برابر دانشگاه آزاد نتیجه را واگذار کرد و در ادامه ۶بر۲ به شهدای ساری باخت تا همچنان با همان ۱۱ امتیاز قبلی مکان هفتم جدول را در اختیار داشته باشد.

در جدول رده بندی شهرداری ورامین همچنان صدرنشین است. مدافع عنوان قهرمانی بعد از باخت به لوازم خانگی کن ، هیات تکواندو قزوین را شکست داد و ۲۷ امتیازی شد. دانشگاه آزاد هم از باخت شهرداری بهترین بهره با برد و با پیروزی برابر گیتی پسند با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر یک قدم به صدرنشین نزدیک شد.

پاس قوامین هم با دو پیروزی که امروز کسب کرد ۲۰ امتیازی شد و خانه سوم را به خود تصاحب کرد. لوازم خانگی کن با دو پیروزی امروز خود ۱۶ امتیازی شد و تا مکان چهارم بالا آمد. شهدای ساری با ۱۵ امتیاز و یک پله صعود به مکان پنجم آمد و یاسین پیشرو قم هم با ۱۳ امتیاز تا خانه ششم پائین رفت.

نتایج کامل هفته اول  از دور برگشت 
دانشگاه آزاد اسلامی ۸ -گیتی پسند اصفهان صفر
پاس قوامین ۸  – سونیا صفر
شهدای ساری ۷ – هیات تکواندو استان قزوین یک
لوازم خانگی کن ۵ – شهرداری ورامین ۳
یاسین پیشرو قم (استراحت)

برنامه کامل هفته دوم از دور برگشت
شهدای ساری ۶ – گیتی پسند اصفهان ۲
لوازم خانگی کن ۶ – سونیا ۲
شهرداری ورامین  ۶- هیات تکواندو استان قزوین ۲
یاسین پیشرو قم  ۲ – پاس قوامین ۶
دانشگاه آزاد اسلامی(استراحت)

Tel-razmavar1

 

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.