www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۵ 1394/10/28

لغو بی‌سروصدای لیگ برتر بوکس/تنها سه تیم استقبال کردند!

درحالی که پیش از این گفته می شد ۹ تیم برای شرکت در لیگ برتر بوکس اعلام آمادگی کرده اند اما در حال حاضر تنها سه تیم برای شرکت در لیگ باقی مانده اند به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، خیلی ها گمان می کردند با تغییر رئیس سازمان لیگ بوکس ، تغییراتی در […]

درحالی که پیش از این گفته می شد ۹ تیم برای شرکت در لیگ برتر بوکس اعلام آمادگی کرده اند اما در حال حاضر تنها سه تیم برای شرکت در لیگ باقی مانده اند

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، خیلی ها گمان می کردند با تغییر رئیس سازمان لیگ بوکس ، تغییراتی در این بخش رخ دهد و بلاخره پس از سالها تعطیلی شاهد برگزاری مهمترین رویداد کشوری این رشته باشیم. در واقع شمس رئیس جدید این سازمان شروع طوفانی نیز داشت. او با صراحت از استقبال ۹ تیم از رقابتهای لیگ برتر گفت و در شرایطی که دو تیم ملی مجزا با هزینه های نسبتا بالا هر یک اردو و تمرینی جداگانه می خواستند از تیم های استانی خواست تا برای حضور در رینگ لیگ برتر اعلام آمادگی کنند.

تنها چند روز از اعلام حضور ۹ تیم در رقابتهای لیگ برتر بوکس گذشته بود که یکی از تیم ها نیامده انصراف داد. روند نزولی این کاهش همجنان ادامه پیدا کرد تا اینکه تعداد تیم های باقی مانده برای آغاز لیگ برتر به ۶ تیم یعنی پیوند ساپکو، شهرداری میاندوآب، کردستان، پالایشگاه دزفول، سیستان  و بلوچستان و مازندران رسید.

در روهایی که جلسات روزانه رئیس سازمان لیگ با رئیس فدراسیون ادامه پیدا می کرد و هر روز صحبت از تعویق لیگ به گوش می رسید دو تیم دیگر هم انصراف دادند. به علاوه یکی دیگر از تیم های شهرستانی اعلام کرد که نمی تواند در تهران مسابقه دهد و برای لیگ تنها سه تیم باقی ماند.

به همه اینها عدم پخش تلویزیونی و عدم پا پیش گذاشتن اسپانسر را هم اضافه کنید. عملا به نظر می رسد در روزهایی که تیم حرفه ای و ملی پوشانش در اردوی خارجی است و تیم ملی بزرگسالان و جمع زیادی از بوکسورهای شهرستانی هم انتخابی برگزار می کند و به تبع آن در اردویی دیگر حضور پیدا خواهد کرد برگزاری مسبقات لیگ باری سنگین بر روی شانه های بوکس بود که همان بهتر هنوز برگزار نشده خبر از لغو آن به گوش می رسد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید