www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۷ 1394/07/13

لزوم شستن لباس‌های ورزشی بعد از هر بار تمرین

گاهی اوقات این سوال برای افرادی که تمرین می‌کنند پیش می‌آید که اگر هنگام تمرین عرقی نکنند باز هم نیاز به شستن لباس‌های ورزشی هست یا نه؟!به‌ گزارش ‌پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از سایت Body and soul، زمان ‌هایی است که تمرینات بسیار شدید است و ورزشکاران به میزان زیادی عرق می‌کنند، […]

گاهی اوقات این سوال برای افرادی که تمرین می‌کنند پیش می‌آید که اگر هنگام تمرین عرقی نکنند باز هم نیاز به شستن لباس‌های ورزشی هست یا نه؟!به‌ گزارش ‌پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از سایت Body and soul، زمان ‌هایی است که تمرینات بسیار شدید است و ورزشکاران به میزان زیادی عرق می‌کنند، اما گاهی اوقات نیز تمرین با شدت کم انجام می‌شود و بدن عرق نمی‌کند اما حتی اگر بعد از تمرین لباس ورزشی شما خشک باشد، بر روی آن میکروب و باکتری وجود دارد.

اگر لباس شسته نشود این باکتری‌ها بر روی لباس باقی می‌مانند و حتی ممکن است تکثیر شوند. در صورتی که این باکتری‌ها با بدن تماس پیدا کنند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند.

برای شستن لباسهای ورزشی و تمرین آن را پشت و رو کنید و آن را با آب سرد بشورید، آب گرم ممکن است بافت‌های لباس‌های ورزشی را از بین ببرد.

از مواد شوینده به میزان کم استفاده کنید. لباس‌های ورزشی را در هوای آزاد خشک کنید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.