www.khabarrazmavar.ir

باز هم رضا مددی باز هم سربند یاحسین

شناسه خبر : ۱۰:۱۴ 1395/06/28

لحظه شماری مدداگ برای نبرد در قفس

رضا مددی مبارز ایرانی محبوب و پرحاشیه سازمان یو اف سی تمرینات سنگین خود را برای مبارزه بعدی اش در قفس ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مدداگ روز هشتم اکتبر برابر با 19 مهرماه در چارچوب یو اف سی شماره 204 با مارک دیاکیه سه قهرمان سابق مسابقات ام ام ای کشور انگلستان دیدار می کند.

نبرد مدداگ و دیاکیه سه ( معروف به استخوان خردکن) سومین مبارزه یو اف سی شماره 204 خواهد بود و اهمیت بالایی برای هر دو مبارز دارد.

مبارز ایرانی با تکیه بر تجربه ارزشمند سال های اخیرش در UFC و حریف انگلیسی با کمک حمایت هواداران متعصب حاضر در سالن، انگیزه و برنامه های زیادی برای پیروزی در این نبرد حساس دارند.

رضا که به خاطر اتفاقات تلخ سال های اخیر دوران پر فراز و نشیبی را در هنرهای رزمی – ترکیبی سپری کرده ، همچنان محبوبیت فوق العاده ای در میان ایرانیان سرتاسر جهان و سوئدی ها دارد. او حتی به خاطر سبک مبارزه و روحیه مبارزه طلبانه اش مورد توجه مسئولان سازمان قرار دارد. بی شک پیروزی در این مبارزه جایگاه او را به عنوان یک مبارز مطرح دسته 71 کیلوگرم بیش از پیش مطرح خواهد کرد.

سابمیشن ایزکوئردوی کوبایی و مایکل جانسون آمریکایی ، شکست نزدیک در برابر مارسلو و پارک و همچنین ناک اوت زیبای یان کابارال تمام نتایج مددی در اوکتاگون یو اف سی است.

رضا در آخرین مبارزه اش توانست با یک ضربه سنگین مشت حریف برزیلی خود را ناک اوت کند تا نشان دهد تغییرات زیادی در سبک مبارزه اش داده و برای درخشش در پرطرفدارترین و بزرگترین سازمان ام ام ای برنامه های زیادی دارد.

دیاکیه سه مبارز افریقایی الاصل ساکن انگلستان تا به امروز 9 پیروزی متوالی را در هنرهای رزمی – ترکیبی کسب کرده و تبحر خاصی در ضربات سنگین مشت و ناک اوت حریفان دارد. هرچند که این مسابقه اولین حضور او در یو اف سی می باشد و برای تعیین عیار واقعی او باید اندکی صبر کرد.

البته مدتی پیش اعلام شده بود که مددی می بایست با رستم خابیلف کشتی گیر خبره و مطرح روسیه دیدار کند ، نبردی که به خاطر حواشی آن و مسائلی که بین این دو مبارز جریان داشت، از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار می شد اما بنا به دلایل نا معلومی این مسابقه لغو شد و ورزشکار ایرانی برای نبرد بعدی خود در قفس چند ماه صبر کرد.

اکنون نبرد یو اف سی 204 فرصت مناسبی برای مددی است تا جایگاه خود را در هنرهای رزمی ترکیبی بهتر از قبل کند و مطمئنا این ورزشکار محبوب که سختکوشی مهمترین شاخصه او می باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. به خصوص که این مبارزه در شب هشتم ماه محرم (ساعاتی قبل از تاسوعای حسینی) برگزار می شود و مطمئنا ورزشکار ایرانی به عادت همیشگی و با تکیه بر اعتقادات خود با سربند یاحسین(ع) وارد میدان خواهد شد.

ما هم همانند تمام فارسی زبانان سرتاسر دنیا برای رضا آرزوی موفقیت داریم.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.