www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۴۸ 1396/06/02

قهرمان باز هم متهم به دوپینگ شد!

سایه محرومیت دوباره بر سر جان جونز” قهرمان نیمه سنگین وزن UFC تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از TMZ آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده دوپینگ “جان جونز” قهرمان نیمه سنگین وزن UFC را تایید کرد.

این نمونه پس از مراسم وزن کشی رویداد UFC 214 از جونز گرفته شده بود و آژانس ضد دوپینگ پس از بررسی و آزمایش از وجود نوعی استروئید آنابولیک به نام “تورینابول” خبر داد. با اعلام این خبر بار دیگر سایه محرومیت بر سر جونز دیده می شود. البته هواداران یو اف سی به شنیدن این نوع خبرها و حواشی پیرامون جونز عادت دارند او پیش از این در سال ۲۰۱۵ به دلیل تصادف منجر به جرح و سپس گریختن از محل حادثه از عنوان قهرمانی اش خلع شد و یک سال بعد در جولای ۲۰۱۶ و دقیقاً پیش از رویداد UFC 200 و مبارزه با دانیل کورمایر به دلیل دوپینگ یکسال تز حضور در قفس این سازمان محروم شده بود و پس از طی دوران محرومیت در جولای ۲۰۱۷ بار دیگر برای عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن با کورمایر نبردی دیدنی داشت و با ناک اوت در راند سوم پیروز شد و قهرمان این دسته گردید اما خبر شوم دوپینگ او بار دیگر همه را شوکه کرد.

تا این لحظه UFC جونز را از عنوان قهرمانی اش خلع نکرده است و باید منتظر ماند و دید سرنوشت قهرمان به کجا ختم خواهد شد؟!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.