www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۰ 1397/01/26

قهرمان از اهداف بزرگ خود می گوید!

آرتم وخیتوف قهرمان گلوری از تمایلش برای مبارزه با بدر هاری و ریکو ورهوون پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آرتم وخیتوف فایتر روسی و قهرمان دسته نیمه سنگین وزن گلوری پس از رهایی از بند مصدومیت در مصاحبه با سایت رسمی گلوری از اهدافش پس از بازگشت گفت. گام نخست نبرد بر سر عنوان قهرمانی بلامنزاع دسته نیمه سنگین وزن بین وخیتوف به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و پاول زوراولِف قهرمان موقت این دسته محتملترین گزینه است.

وخیتوف درباره این موضوع گفت: “پاول زوراولف یک قهرمان موقت است و مدعی کمربند. درباره مبارزه قهرمانی بلامنازع فقط بحث زمان و مکان مطرح است،این موضوع برای همه روشن است.اما علاوه بر این دفاع از عنوان قهرمانی که برای من اجباریست علاقه دارم تا با فایترهای قدرتمند دسته سنگین وزن ملاقات کنم. فایترهایی همانند: بدر هاری،ریکو ورهوون،بنجامین آدگبویی و ملادن برستواچ”.

آرتم پس از دفاع موفقیت آمیز از عنوان قهرمانی اش برابر آریل ماشادو در اکتبر ۲۰۱۷ به دلیل شکستگی دستش که در طی مبارزه اتفاق افتاد مدتی از رینگ دور بود و به همین دلیل مسئولین گلوری یک عنوان قهرمانی موقت در این دسته برپا کردند و پاول زوراولف اوکراینی این کمربند نقره ای را در رویداد GLORY 43 به دست آورد.با این وجود وخیتوف هنوز نمی تواند اعتبار این کمربند را هضم کند.

“گاهی اوقات یک قهرمان آسیب می بیند و لازم است عنوان قهرمانی در حرکت باشد! این یک امر رایج است و در بوکس هم این اتفاق می افتند.اجازه بدهید مطلبی را به یاد شما بیاورم،قهرمان گلوری می بایست تنها در یک مبارزه پنج رانده مشخص شود،تمامی چهار مبارزه عنوان من با این شرایط برگزار شد اما پاول زوراولف کمربند قهرمانی موقت را در یک نبرد سه رانده به دست آورده و نه پنج رانده.نمی دانم پاول چطور می تواند به عنوان قهرمان در نظر گرفته شود؟ من قهرمان دسته ام هستم.به عنوان یک قهرمان و کسی که چندین بار از عنوانش دفاع کرده حق دارم تا برای مبارزه با فایترهای تاپ تمایل داشته باشم و شکی ندارم که چنین مبارزاتی را فایترها،پروموترها و بقیه هم دوست دارند.خیلی از بوکسرهای حرفه ای در دوران خود این کار را کرده اند.اسکار دلاهویا،آندره وارد،روی جونز،فلوید میودر،مانی پاکیائو و … همه در چند وزن مبارزه داشتند.من هم تمایل دارم تا با قدرتمندترین فایترها سازمان دسته وزنی خودم مبارزه کنم از جمله با آنهایی که تاکنون مبارزه نکرده ام.من آماده ام تا به هر چالشی پاسخ دهم.با تایرون اسپونگ مبارزه ای نخواهم داشت چون گفته که برای مبارزه با من نمی خواهد به گلوری باز گردد.بدر هاری یک افسانه است،یک فوق ستاره از دوران K-1 و قبل تر.به عنوان یک فایتر خیلی به او علاقه دارم و دوست دارم خودم را در برابر او محک بزنم”.

زمانی که وخیتوف برای نخستین بار از تمایلش برای مبارزه با ریکو ورهوون قهرمان دسته سنگین وزن گلوری و مطرح کردن طرح مبارزه قهرمان در برابر قهرمان سخن گفت بسیاری او را بسیار کوچک جثه برای مبارزه در سنگین وزن خواندند.

“در پاسخ به این سوال که آیا می توانم با سنگین وزن ها مبارزه کنم باید بگویم که حداقل می بایست یک مبارزه در این دسته انجام دهم و پس از آن می توانم بگویم که توانایی مبارزه در این دسته را دارم یا نه!اما این چیز عجیبی نیست و در تاریخ این ورزش و این دسته وزنی مبارزه بین فایترهای با جثه متفاوت توسط سازمانها برگزار شده.برای مثال: مبارزه گوکان ساکی با سمی شیلت در GLORY 4 و مبارزه ساکی با ریکو ورهوون در GLORY 11 و نبرد تایرون اسپونگ و آلیستِیر اووریم در K-1.پس فکر می کنم تحت شرایط قطعی چنین مبارزاتی رخ خواهد داد”.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.