www.khabarrazmavar.ir

به بهانه ششمین سالگرد درگذشت علی شاطرزاده؛

شناسه خبر : ۱۱:۱۴ 1395/04/22

قهرمانی که برای اهالی کاراته نه تمام می شود و نه تکرار

شش سال از سفر ابدی بزرگ مرد تاریخ کاراته ایران گذشت اما هنوز باور نبودنش، غم تلخی است که تا همیشه با اهالی این رشته و جامعه ورزش خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید علی شاطرزاده، کاپیتان تیم ملی کاراته در شرایطی شش سال پیش در چنین روزی بر اثر عارضه مغزی رخت از جهان بست که دوستداران این ورزش رزمی افتخارآفرینی های او در عرصه رقابتهای آسیایی و جهانی را هرگز از یاد نمی برند.

 زنده علی شاطرزاده گرچه افتخاراتش در کاراته بی تکرار بود و هنوز هم طلایی‌ترین، کاراته کای ایران در آسیا است اما با رفتنش کاراته کشور تنها یک اسطوره  و قهرمان را از دست نداد که بزرگمردی ستودنی را تا ابد به سوگ نشست که شخصیت والا ، معرفت و مردانگیش او را تا ابد در دل‌های اهالی کاراته  زنده و جاودان ساخت.

مرحوم شاطرزاده نه تنها در دنیای قهرمانی اش با کسب پنج طلای آسیا، مدال نقره ۹۸ جهان، نقره بازیهای آسیایی ۹۸ بانکوک ، یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران بود و نشان داد قهرمانی تکرار نشدنی است که در دنیای مربیگری نیز نبوغ و توانایی غیر قابل انکارش را با قهرمانی های متعدد با تیم های پاس، نفت، فجر و فولاد مبارکه به رخ کشید تاهمچنان به عنوان بهترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ های کاراته از وی یاد شود.

حالا هر سال ۲۲ تیر ماه یاد زنده یاد «علی شاطر زاده» قهرمان ستودنی کاراته ایران، ما و دلتنگی را کنار هم می نشاند تا سر بر زانوی غم، یادش را زنده نگهداریم  و خوب می دانیم که این روز تا ابد هوای چشم‌های دوستانش و اهالی کاراته را سخت ابری می کند.

افسوس و صد افسوس، کاراته کشور ۲۲ تیرماه ۸۹ با قهرمانی وداع کرد که اسطوره بی بدیل و بزرگمردی جاودانه بود.

محمد بیرامی

RazmNews21

RazmNews17

RazmNews19

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.