www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۷ 1393/12/21

قهرمانی پاس قوامین در لیگ برتر جودو

تیم پاس ثامن الحجج خراسان رضوی بدون شکست به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جودو دست یافت. به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش، رقابت های هفته چهارم و پایانی لیگ برتر (جام ولایت) یادواره شهید عباس عبداللهی که از صبح امروز آغاز شده بود، با قهرمانی تیم پاس قوامین […]

تیم پاس ثامن الحجج خراسان رضوی بدون شکست به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جودو دست یافت.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از فدراسیون جودو و کوراش، رقابت های هفته چهارم و پایانی لیگ برتر (جام ولایت) یادواره شهید عباس عبداللهی که از صبح امروز آغاز شده بود، با قهرمانی تیم پاس قوامین به پایان رسید.

قوامینی ها که از بازیکنان خوبی همچون ناصر ناصری پور، سعید ملایی، وحید بنا، وحید نوری، مصطفی آهن فروش و طیب طالبی در لیگ امسال بهره بردند موفق شدند با هدایت جعفر علی قادری بدون شکست و با 42 امتیاز سکوی نخست لیگ یازدهم را به نام خود ثبت کنند.

موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی هم که در مسابقات امسال دو بازیکن خارجی قدرتمند را جذب کرده بود و در ترکیب خود امیر قاسمی نژاد، الیاس علی اکبری، امیرحسین خادمیان، محمد محمدی بریمانلو، حمید قلی حسنقه، مصطفی دلیریان، خسرو رحیمی، مجتبی باغچقی و محمد جوانی را جای داده بود، توانست عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را با 36 امتیاز حفظ کند.

نماینده خراسان شمالی در حساس ترین مسابقه هفته پایانی مقابل پاس قوامین نتیجه را 5 بر یک واگذار کرد، محمدرضا صدیقی، وحید نوری، وحید بنا، طیب طالبی و سعید ملایی بردهای قوامین را به دست آوردند. تنها برد میزان را محمد بریمانلو مقابل ناصر ناصری پور رقم زد که موفق شد در 55 ثانیه حریف خود را ایپون کند.

در این مسابقه امیر قاسمی نژاد به میدان نرفت.

تیم ثامن الحجج خراسان رضوی با ترکیب بازیکنان ملی پوش خود همچون جواد محجوب، محمد جمالی، احسان بهرامیان، شاهین آزمون، سیدعلی اصغر موسوی، مهدی فیضی و محمد نیک سرشت با 30 امتیاز در سکوی سوم ایستاد.

تیم رستوران شب های گلوبندک در لیگ امسال بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت که تلاش آنها در مقابل بزرگسالان تماشایی بود، آنها موفق شدند با 21 امتیاز به مقام چهارم جدول رده بندی راه یابند.

تیم نفت مسجدسلیمان و پالایش گاز ایلام هم با امتیاز یکسان 13 و تفاضل کمتر در رده های پنجم و ششم جای گرفتند.

دو تیم هیئت جودوی قزوین و هیئت جودوی نوشهر هم بعداز غیبت در رقابت ها در رده های انتهایی جدول قرار دارند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید