www.khabarrazmavar.ir

بغض قهرمان نامدار بعد از خداحافظی

شناسه خبر : ۱۴:۵۳ 1397/11/16

قلی‌پور: یک سال بود به خداحافظی از ووشو فکر می‌کردم

لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در حالی امروز سه شنبه پیگیری شد که اکادمی ووشو شاهد آخرین مبارزه سرگروه تیم ملی ووشو بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حمیدرضا قلی پور امروز در جریان دیدار تیم های دانشگاه آزاد و پاس با بوسیدن چهار گوشه سکو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. در چارچوب این رقابت‌ها، قلی پور با میلاد عارفی مقام به مبارزه پرداخت و با شکست قهرمان جهان با دنیای قهرمانی وداع کرد.

 مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان، به رسم قدردانی از این قهرمان هدیه‌ای را نیز به کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان اهداء کرد.

حمیدرضا قلی‌پور، در خصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی ووشو در حالی که با بغض صحبت می‌کرد، گفت: یک سالی بود که این موضوع را بررسی می‌کردم تا شاید ووشو المپیکی شود و بتوانم برای کشورم در این میدان جهانی نیز مدالآوری کنم که متأسفانه اینگونه نشد و تصمیم به خداحافظی گرفتم. کاپیتان پر افتخار تیم ملی ووشو ادامه داد: الان حس بسیار عجیبی دارم، هم خوشحال هستم هم ناراحت! با این حال من همیشه سعی کرده‌ام برای مردم کشورم با تمام توان مبارزه کرده و شادی را به آن‌ها هدیه کنم. امیدوارم در فصل جدید زندگی‌ام نیز عملکرد خوبی داشته باشم چون من، همه اهالی ووشو و فدراسیون ووشو همیشه سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را برای این مردم به دست آوریم.

او افزود: خیلی دوست داشتم در المپیک هم به روی سکوی مبارزه بروم اما نشد. به همین منظور تصمیم گرفتم باقی عمر ورزش حرفه‌ای خودم را در MMA ادامه دهم، به همین منظور در کمپ‌های خارجی و داخلی با قهرمانانش تمرین کرده و شرایط خوبی دارم. یک سال بود که به خداحافظی فکر می‌کردم.

حمیدرضا قلی پور سال ها  در ترکیب  تیم ملی ووشو ایران در رده‌های سنی مختلف موفق به کسب افتخار شده که  مدال‌ طلا  بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰، مدال طلا ماکائو ۲۰۰۷، مدال نقره تورنتو ۲۰۰۹، مدال طلا استانبول ۲۰۱۱، مدال طلا مالزی ۲۰۱۳، مدال طلا بزرگسالان جهان اندونزی ۲۰۱۵، مدال طلا بزرگسالان جهان اندونزی ۲۰۱۶ و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مدال نقره قهرمانی آسیا ماکائو ۲۰۰۹، مدال نقره هوشی مینه ۲۰۱۲، مدال طلا جوانان جهان مالزی ۲۰۰۶، مدال نقره جام جهانی چین ۲۰۰۸، مدال نقره جام پارس تهران ۲۰۰۸، مدال طلا بازی‌های جهانی تایوان ۲۰۰۹، مدال نقره المپیک هنرهای رزمی چین ۲۰۱۰، مدال طلا جام پارس(زنجان)۲۰۱۲ و مدال طلا بازی‌های جهان کلمبیا ۲۰۱۳از مهم‌ترین آنهاست .

وی متولد ۵ تیرماه سال ۱۳۶۷ است و در ۱۷ سالگی توانست طلای مسابقات قهرمانی جهان را برای نخستین بار از آن خود کند. این رقابت ها سال ۲۰۰۷ میلادی در پکن چین برگزار شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید