www.khabarrazmavar.ir

فستیوال هنرهای رزمی کره‌جنوبی؛

شناسه خبر : ۱۵:۴۹ 1395/06/22

قدرت‌نمایی جوجیتسو JJIF ایران در سرزمین چشم بادامی‌ها

تیم ملی جوجیتسو JJIF ایران با کسب 4 مدال طلا و یک برنز عنوان نایب قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی از اواخر هفته گذشته در شهر « جیونگ جو » کره‌جنوبی برگزار شد که در پایان تیم سه نفره جوجیتسو کشورمان با کسب 4 مدال طلا و یک نشان برنز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نمره ۲۰ در کارنامه تیم سه نفره ایران

تیم ملی کشورمان با ترکیبی سه نفره متشکل از: « محمد حسین منصوری شیرازی»٬ « محمد منصوری داور » و « حبیب رنجبر » راهی شهر « جیونگ جو » کره جنوبی شد تا در پیکارهای جوجیتسو فستیوال هنرهای رزمی شرکت کند.

ماحصل این حضور نیز چنین شد: محمد منصوری شیرازی ملی پوش وزن ۷۷- کیلوگرم کشورمان یک مدال  طلا در فایت و یک نشان برنز در نوازا کسب کرد٬ محمد منصوری داور صاحب مدال طلای وزن ۸۵- کیلوگرم در بخش فایت شد و حبیب رنجبر نیز در وزن ۸۵+ کیلوگرم در بخش فایت بر سکوی قهرمانی ایستاد. ضمن این که یک مدال طلا هم در نوازا به دست آورد.

جوجیتسو

ایران بهترین تیم مسابقات جوجیتسو فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی

به دلیل درخشش نمایندگان کشورمان در رقابت های جوجیتسو که با کسب ۵ مدال ارزشمند همراه بود٬ تیم ملی جوجیتسو JJIF جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین تیم فستیوال کره انتخاب شد که نشان ویژه ای از طرف رئیس سازمان جهانی جوجیتسو JJIF به جناب آقای «محمد حسن رستمیان» رئیس انجمن جوجیتسو JJIF ایران اهدا شد.

استاد «خوش بین» در جمع داوران برتر مسابقات

استاد سید «امیر خوش بین» بدون شک یکی از موفق ترین مربیان ورزش های رزمی ایران در یک دهه اخیر است. او در فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی نیز با هدایت خوب خود موجبات کسب ۵ مدال رنگارنگ توسط تیمی ۳ نفره را فراهم آورد. خوش بین همچنین به عنوان یکی از بهترین داوران فستیوال کره انتخاب شد تا بر کلکسیون افتخارات بین المللی اش بیفزاید.

حوش بین - داور جوجیتسو

تقدیر ویژه رئیس سازمان جهانی جوجیتسو JJIF از رئیس انجمن ایران

عملکرد فوق العاده تیم ملی جوجیتسو ایران در فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی٬ تحسین همگان به خصوص رئیس سازمان جهانی جوجیتسو JJIF را به دنبال داشت‌. به همین دلیل٬ وی با اهدای لوح یادبودی از جناب آقای «رستمیان» تقدیر و تشکر کرد.

تیم ملی با کاپ نایب قهرمانی به کشور بازگشت

در پایان رقابت های جوجیتسو فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی٬ تیم ملی جوجیتسو JJIF ایران با کسب چهار مدال طلا و یک نقره و تصاحب عنوان نایب قهرمانی به کشور عزیزمان بازگشت.

جوجیتسو

یادی از استاد «مجلسی» و استاد «حسینی»

برای تیمی که با ۵ مدال طلا و برنز و عنوان نایب قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی کره جنوبی یکی از درخشان ترین نتایج سال های اخیر خود را بر جای گذاشته، خیلی ها زحمت کشیده اند، از جنله جناب آقای « محمد حسن مجلسی » دبیر فعال و خوشنام جوجیتسو ایران که حتی کار انعکاس اخبار فستیوال کره را بر عهده داشتند. همچنین آقای سید « امیر حسام حسینی » مربی کاربلد تیم ملی که جا دارد از این اساتید تقدیر و تشکر شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید