www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۰ 1393/08/29

قاسمی‌نژاد: اگر حقم را عمدی خورده باشند به خدا واگذارشان می‌کنم/تعطیلی‌تمرینات به ضرر تیم ملی است

زمانی جیرو را که دو مدال‌نقره و برنز المپیک داشت برای مربیگری تیم ملی به ایران آوردند. او در همان روزهای اول حضورش گفت که تعجب می‌کنم چرا ایران با این همه استعداد، وضعیت‌خوبی در جودو ندارد. ملی پوش وزن 81-کیلوگرم تیم ملی جودو گفت: تعطیلی تمرینات تیم بزرگسالان، به ضرر بچه‌های تیم ملی است، […]

زمانی جیرو را که دو مدال‌نقره و برنز المپیک داشت برای مربیگری تیم ملی به ایران آوردند. او در همان روزهای اول حضورش گفت که تعجب می‌کنم چرا ایران با این همه استعداد، وضعیت‌خوبی در جودو ندارد.

ملی پوش وزن 81-کیلوگرم تیم ملی جودو گفت: تعطیلی تمرینات تیم بزرگسالان، به ضرر بچه‌های تیم ملی است، چراکه ما باید در تمامی مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم.

امیر قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار “رزم نیوز” در خصوص وضعیت فعلی خود تصریح کرد: در حال حاضر که تمرینات تیم ملی تعطیل است، به صورت انفرادی تمرین می‌کنم، ضمن اینکه از درس و تحصیل هم غافل نیستم.

وی درباره اعتراض خود در مسابقات جایزه‌بزرگ‌تهران و نگرفتن‌پاداش یک میلیونی این رقابت‌ها، اظهار داشت: در بازی با حریفم، داور وسط اخطار داد، اما داوران کنار آن را پاک کردند. نمی‌توانم بگویم آنها اشتباه کردند یا نه، اما به هرحال، نظر داور را تغییر دادند.

دارنده مدال برنز آسیا با بیان اینکه از فدراسیون تماسی نگرفته‌اند که جایزه یک میلیونی‌ام را بدهند، ادامه داد: آنها با این کار خود باعث شدند من هم مدال‌طلا نگیرم و هم به پاداش 2 میلیونی نرسم. اگر قصدی در این کار بوده، آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

قاسمی‌نژاد در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اخیرا بین شما و فدراسیون مشکلی پیش آمده، افزود: من در مصاحبه اخیرم با یکی از خبرگزاری‌ها، برای فدراسیون و تیم ملی، شرط و شروط نگذاشتم، بلکه گفتم در جودو باید سرمایه‌گذاری وسیع انجام شود. درست مثل کاری که والیبال انجام داد و حالا نتیجه‌اش را می‌بیند.

وی یادآور شد: در شهر خودم(مشهد)، تیم والیبال میزان، هر روز 4 کلاس برای بچه‌های زیر 15 سال و در 2 رده دختران و پسران برگزار می‌کند که این کلاس‌ها رایگان هستند، اما در جودو چنین مسائلی را نمی‌بینیم.

ملی‌پوش جودوی‌ایران خاطرنشان کرد: زمانی “جیروی” ایتالیایی که 2 مدال‌نقره و برنز المپیک داشت را برای مربیگری تیم ملی به ایران آوردند. او در همان روزهای اول حضورش در کشورمان، گفت تعجب می‌کنم چرا ایران با این همه استعداد، وضعیت‌خوبی در جودو ندارد. البته وی یک‌ماه بعد این را هم گفت که مشکل جودوی ایران به عدم سرمایه‌گذاری برمی‌گردد.

قاسمی‌نژاد درخصوص تعطیلی تمرینات تیم ملی بزرگسالان گفت: بچه‌ها با این تعطیلی به مشکل برمی‌خورند، چراکه در حال‌حاضر، مسابقات‌مختلفی در دنیا برگزار می‌شود که برای کسب سهمیه‌المپیک از اهمیت زیادی برخوردار است، اما ما متاسفانه این رقابت‌ها را از دست می‌دهیم.

وی در پایان افزود: ما حتما نباید در مسابقات سخت و بزرگ بین المللی شرکت کنیم، بلکه می‌توانیم در تورنمنت‌هایی حضور پیدا کنیم که برای جودوی ما مفید است، ضمن اینکه در کسب امتیاز برای سهمیه‌المپیک نیز موثر باشند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید