www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۰ 1394/04/22

فروتن راهی WSB می شود؛ دعوتنامه اوکراینی‌ها برای بوکسور ایران/ گل‌آرا دومین لژیونر بوکس

دعوتنامه رسمی برای حضور دومین نماینده بوکس ایران در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان (WSB) به دست سرمربی تیم ملی رسید. فروتن گل آرا پس از احسان روزبهانی دومین بوکسوری است که فرصت لژیونری پیدا می کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، فروتن گل آرا بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی که در […]

دعوتنامه رسمی برای حضور دومین نماینده بوکس ایران در لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان (WSB) به دست سرمربی تیم ملی رسید. فروتن گل آرا پس از احسان روزبهانی دومین بوکسوری است که فرصت لژیونری پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، فروتن گل آرا بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی که در تورنمنت بین المللی اسلواکی ضمن کسب قهرمانی، به عنوان بهترین بوکسور رقابتها نیز دست پیدا کرد مورد توجه یک تیم باشگاهی در لیگ نیمه حرفه ای قرار گرفت.

تیم اوکراین اوتامانس که در لیگ نیمه حرفه ای WSB حضور دارد پس از پایان این رقابتها به صورت شفاهی از گل آرا برای پیوستن به تیم خود دعوت کرد اما انعکاس این خبر به دریافت دعوتنامه رسمی از سوی این تیم موکول شد.

اوکراینی ها پس از گذشت بیش از ۲۰ روز با ارسال دعوتنامه به وینکوف سرمربی تیم ملی برای حضور نماینده ۶۰ کیلوگرم ایران به تیم خود ابراز تمایل کردند.

پیش از این احسان روزبهانی اولین لژیونر بوکس ایران با تیم آستانه آرلانز قزاقستان به عنوان قهرمانی WSB دست یافته بود.

تصویر دعوتنامه ارسالی از باشگاه اوکراینی را در زیر مشاهده می کنید:

1764879

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.