www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۰ 1393/12/03

فرصت دوباره به غایبان انتخابی تیم ملی کاراته

کادر فنی تیم ملی کاراته برای نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکردند فرصت داد یکبار دیگر در رقابتهای انتخابی ورود به اردوی تیم ملی شرکت کنند. به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای کاراته قهرمانی کشور جمعه گذشته در کرمانشاه برگزار شد و طی آن تهرانی ها جام قهرمانی را به پایتخت آوردند. […]

کادر فنی تیم ملی کاراته برای نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکردند فرصت داد یکبار دیگر در رقابتهای انتخابی ورود به اردوی تیم ملی شرکت کنند.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابتهای کاراته قهرمانی کشور جمعه گذشته در کرمانشاه برگزار شد و طی آن تهرانی ها جام قهرمانی را به پایتخت آوردند. در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را داشت برخی چهره های شاخص به دلایل مختلف حضور نداشتند که کادر فنی تصمیم دارد فرصت دوباره ای در اختیار این نفرات قرار دهد.

علیرضا سلیمانی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: اجازه حضور در این مسابقات را به نفرات ملی پوش ندادیم تا جوانان و کاراته کا فرصت نمایش توانمندیهای خود را داشته باشند. ضمن اینکه نفرات دیگر هم بودند که به دلایل مختلف فرصت حضور در این مسابقات را پیدا نکردند به همین دلیل احتمال دارد فرصت دوباره ای در اختیار آنها قرار دهیم.

وی ادامه داد: اگر نفرات غایب دلیل قانع کننده ای برای غیبت داشته باشند و یا آسیب دیده باشند با تایید پزشک می توانند از این فرصت استفاده کنند. به احتمال فراوان فروردین ماه مسابقات دوباره ای برگزار می کنیم تا نفرات فوق بتوانند در صورت موفقیت به اردو راه پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی در مورد همکارانش در کادر فنی هم گفت: نفراتی را انتخاب کرده ام که پس از هماهنگی های لازم بین تاریخ‌های 15 تا 20 اسفندماه اسامی را اعلام خواهم کرد. دلیل تاخیر هم این است که باید ببینم از نفرات مورد نظر من چه کسانی شرایط همکاری دارند و می توانند در کنار ما باشند.

سلیمانی در مورد اینکه انتخاب کادر فنی با شما خواهد بود یا مدیرتیم های ملی گفت: بدون شک با استاد آرین خو هماهنگی های لازم را انجام خواهم داد ولی انتخاب اصلی و نهایی با بنده است.

وی همچنین به زمان تشکیل اردوی تیم ملی گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال یک دوره اردو تشکیل دهیم تا اردونشینان با تفکرات و برنامه های ما آشنا شوند و از ابتدای سال آینده به صورت جدی به دنبال اجرای برنامه های در اردو باشیم. کار دشواری پیش رو داریم و باید سخت کار کنیم. می دانم که ژاپن در حال پوست اندازی است ما باید با آمادگی خوبی به دیدار این رقیب سنتی برویم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید