www.khabarrazmavar.ir

قبل از اینکه وارد فدراسیون شوم از بزرگان کاراته رخصت گرفتم

شناسه خبر : ۱۳:۵۱ 1395/11/06

فرجی: رقابت انتخاباتی تمام شد، حالا وقت رفاقت پایدار است

رئیس جدید فدراسیون کاراته گفت: اگر تا دیروز و در بحث مجمع انتخاباتی رقابتی توام با احترام بود، امروز دیگر بحث رفاقت پایدار، مودت و همدلی است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از فارس، محمد صادق فرجی در نخستین روز کاری در فدراسیون کاراته؛ در گفت‌وگو با سایت فدراسیون کاراته ضمن تشکر از اعتماد جامعه این رشته پرافتخار ورزشی، گفت: فدراسیون کاراته متعلق به شخص، گروه و سبک خاصی نیست و به همه احاد جامعه کاراته تعلق دارد. امیدوارم با همدلی بتوانیم روزهای خوبی را برای کاراته ایران به ارمغان آوریم.

وی افزود: من بار دیگر از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت بابت نگاه بیطرفانه به انتخابات فدراسیون کاراته تشکر ‌می‌کنم و از اعتماد اعضای محترم مجمع که به اینجانب، برنامه ها و تیم کاری بنده داشتند صمیمانه سپاسگزارم، ضمن اینکه از حمایت‌های تمامی جامعه کاراته اعم از پیشکسوتان، روسای هیات‌ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و همینطور اصحاب رسانه قدردانی می کنم.

رییس جدید فدراسیون کاراته با تاکید براینکه اگر تا دیروز و در بحث مجمع انتخاباتی رقابتی توام با احترام بود امروز دیگر بحث رفاقت پایدار، مودت و همدلی است، گفت: برای همه دوستانم احترام زیادی قائل هستم. بنده قبل از اینکه وارد فدراسیون شوم با دوستانم، ناظریان، سمندر و عباس پناهی تماس گرفتم و از آنها رخصت گرفتم. فدراسیون کاراته میراث بزرگانی همچون مرحوم وارسته، مهرآیین و … تا آخرین رئیس فدراسیون علیرضا سمندر که در دو دوره خدمات ارزنده ای داشته است به رسم امانت مسئولیت آن بواسطه رای اعضای محترم مجمع بمدت چهار سال به بنده سپرده شده است.

فرجی در خصوص برنامه‌های فدراسیون کاراته برای ۴ سال آینده، گفت: در کنار مسابقات قهرمانی جهان و آسیا، مهمترین نگاه ما اول به مسابقات المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ است که اولین حضور کاراته در آوردگاه المپیک خواهد بود، ضمن اینکه در همان سال بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم که قطعا کاراته همچون دوره های قبلی سهم قابل توجهی از مدال آوری خواهد داشت. المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم بزرگترین رویدادی است که در تقویم ورزشی داریم. بی تردید کاراته ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان این پتانسیل را دارد که در نخستین حضور المپیکی اش بتواند به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کند. آنچه امروز جامعه کاراته انتظار و استحقاق آن را دارد، کسب مدال در المپیک بعنوان پنجمین رشته ورزشی است و ما باید برای بدست آوردن این عنوان تا ۴۲ ماه مانده به آغاز بازیهای المپیک بی وقفه تلاش کنیم.

فرجی در ادامه افزود: کمی نگرانی از بابت بدهی‌های سنگین فدراسیون داریم که امیدوارم هر چه زودتر این مساله با مساعدت وزارت ورزش و جوانان حل شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مقرر شده بخش مالی فدراسیون گزارش جامع و کاملی از وضعیت بدهی را ارائه نماید تا پس از بررسی و جلسات هماهنگی با سیدحسن طباطبایی، سرپرست پیشین فدراسیون این مشکل مرتفع شود.

رییس فدراسیون کاراته در پایان افزود: از طباطبایی بابت زحماتی که در طول این مدت برای فدراسیون کاراته انجام دادند، نهایت تشکر را دارم و امیدوارم ادامه این راه همراه با قهرمانی‌های بیشتر برای خانواده لایق و پرشمار کاراته باشد.

آخرین اخبار