www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۱ 1397/12/11

ایستگاه آخر!

میرکو فیلیپوویچ به دلیل گذر از یک سکته مغزی رسماً بازنشستگی خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فایتر ۴۴ ساله کروات پس از ۲۵ سال حضور در دنیای مبارزه بازنشستگی خود را اعلام کرد.

میرکو در تمرینات اخیر خود دچار سکته مغزی شد که سریعاً به بیمارستان منتقل شد و از این خطر بزرگ جان سالم به دد برد و با توصیه پزشکان تصمیم گرفت تا هر چه سریعتر بازنشستگی خود از دنیای مبارزه را اعلام کند.میرکو با حضور در شبکه “نُوا تی وی” کرواسی گفت: “تمام شد.امیدوارم که به گریه نیافتم.اما ناچار بودم که بازشسته شوم.من دیگر هرگز وارد رینگ نخواهم شد.من قبلاً چندین بار اعلام بازنشستگی کرده بودم اما هر بار برگشتم اما این بار فرق می کند و این بازنشستگی برای همیشه است”.

فیلیپوویچ (با رکورد حرفه ای ۳۸-۱۱-۲-۱ در MMA و ۲۶-۸ در کیک بوکسینگ) در طی دوران خود عناوین و افتخارات بسیاری کسب کرد که مهمترین آنان قهرمانی K-1 WGP 2013 فتح تورنمنت وزن آزاد PRIDE FC در سال ۲۰۰۶ و فتح تورنمنت جایزه بزرگ وزن آزاد RIZIN در سال ۲۰۱۶ بود.

اگرچه کروکاپ از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد اما میراثش همیشه در یاد همگان خواهد بود.کسی که پای راستش حریفان را راهی بیمارستان و پای چپش راهی گورستان می کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.