www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۳ 1393/10/13

غیبتم در لیگ جودو به خاطر مصدومیت بود؛ اکبری: چهارمین مدال جهانی ام را گرفتم/ هیچ وقت بدون مدال بازنگشته ام

به خاطر مصدومیتی که چندی پیش در حین تمرین دچار آن شدم، نتوانستم در هفته اول لیگ حضور پیدا کنم. دارنده مدال برنز مسابقات جهانی جوجیتسو در سال 2014 گفت: در 4 دوره ای که در رقابت های جهانی شرکت کرده ام، هیچ گاه بدون مدال بازنگشته ام. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مسابقات جوجیتسوی […]

به خاطر مصدومیتی که چندی پیش در حین تمرین دچار آن شدم، نتوانستم در هفته اول لیگ حضور پیدا کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی جوجیتسو در سال 2014 گفت: در 4 دوره ای که در رقابت های جهانی شرکت کرده ام، هیچ گاه بدون مدال بازنگشته ام.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مسابقات جوجیتسوی قهرمانی جهان، چندی قبل در پاریس برگزار شد که یکی از مدال آوران تیم ملی کشورمان، مجتبی اکبری بود که موفق به کسب نشان برنز وزن 94+ کیلوگرم شد.

اکبری در گفتگوی ابتدا درباره غیبت خود در هفته اول لیگ برتر جودو اظهار داشت: به خاطر مصدومیتی که چندی پیش در حین تمرین دچار آن شدم، نتوانستم در هفته اول لیگ حضور پیدا کنم.

وی در مورد شرایط تیم پاس قوامین نیز افزود: در حال حاضر صدرنشین لیگ هستیم. خدا را شکر تیم خوبی داریم و مطمئنم تیم ما مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

دارنده 4 مدال جهانی جوجیتسو در ادامه، به کسب نشان برنز در رقابت های جهانی اخیر در پاریس اشاره کرد و یادآور شد: به لطف خدا توانستم در یک میدان جهانی دیگر مدال بگیرم. من در 4 مسابقه جهانی موفق به کسب مدال شده ام و تاکنون هیچ رویداد بین المللی و جهانی در رشته جوجیتسو نبوده که دست خالی به کشور بازگردم.

اکبری در پایان درباره برنامه های آینده تیم ملی جوجیتسو گفت: تا پایان سال جاری، برنامه برون مرزی خاصی نداریم، اما در سال 94 مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی را در پیش داریم که با شروع تمرینات، در خدمت تیم ملی خواهم بود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید