www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۵ 1394/05/11

غرش یوزپلنگان ایرانی در چین/ موحدنیا: تمام رقبای جدی ما در این مسابقات حضور دارند

تنها ساعاتی مانده تا 21یوزپلنگ ایرانی در خاستگاه ووشو بغرند. استان مغولستان چین 4روز صحنه رقابت های رده های سنی آسیایی و میزبان این دوره از مسابقات است. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، دیروز پس از پایان 6 روز اردو پایانی تیم ملی ووشو در زنجان و ریکاوری جسمی و روحی ملی پوشان امروز […]

تنها ساعاتی مانده تا 21یوزپلنگ ایرانی در خاستگاه ووشو بغرند. استان مغولستان چین 4روز صحنه رقابت های رده های سنی آسیایی و میزبان این دوره از مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، دیروز پس از پایان 6 روز اردو پایانی تیم ملی ووشو در زنجان و ریکاوری جسمی و روحی ملی پوشان امروز صبح نیز آخرین مرحله آمادگی جسمی با انجام شنا به پایان میرسد و امشب تیم ملی جوانان ووشو کشورمان عازم محل برگزاری مسابقات می شوند.

رامین موحدنیا سرمربی جوانان ساندای پسران تیم ملی ووشو ایران به خبرنگار رزم نیوز گفت: تمام اعضاء حاضر در تیم ملی ووشو بسیار جوان هستند و با در نظر گرفتن تورنمنت بین المللی گرجستان این دوره از رقابت ها دومین حضور آنها در میدان خارجی است.

وی در ادامه بیان کرد: تورنمنت گرجستان محک بسیار خوبی برای انتخاب برترین ها بود. حضور تیم های ووشو از دیگر کشورها و اینکه در آن بازی ها هر ورزشکار تجربه 2 بازی را کسب کرد کمک بسیار خوبی به فدراسیون و ما برای شناخت ملی پوشان اعزامی به چین را داد.

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: امسال تدارک بسیار خوبی نسبت به سالهای قبل از سوی فدراسیون برای ملی پوشان دیده شد. شرایطی که به جرات میتوانم بگویم نه تنها فدراسیون های دیگر در داخل حتی فدراسیون کشورهای آسیایی مانند آنرا انجام ندادند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی ووشو در سبک های ساندا و تالو گفت: 7 مرحله اردو در سه ماه و نیم گذشته و 6جلسه تمرینی که از دیروز که به تهران آمدیم تا امروز عصر خواهیم داشت. با توجه به اینکه بازی ها طی 4روز برگزار می شود، قطعا هر ورزشکار در هر یک از اوزان در هر روز تنها 1 مسابقه پیش رو دارد ولی بچه های ما با برنامه ریزی هایی که در این مدت داشتیم و تجربه تمرینات فشرده بصورت روزی 3 بازی با سه تیم که دعوت به اردو شده بودند از آمادگی جسمانی و روحی بالایی حتی در شرایط خستگی و آسیب دیدگی احتمالی قرار دارند. ما در اردو زنجان یک تیم از زنجان و2 تیم هم از اردبیل به عنوان یار تمرینی و حریف فرضی ملی پوشان داشتیم علاوه بر اینکه در این اردو قهرمانان ملی مانند آقای سیفی برای تمرین با بچه ها حاضر شدند.

موحدنیا در پایان اظهار کرد: با توجه به مسابقات دوره قبلی که در فیلیپین برگزارشد و ما از 5 اعزامی به 4مدال طلا و 1 نقره دست پیدا کردیم، تنها سختی که ممکن است تیم ملی با آن مواجه شود این است که میزبان ما کشور چین است که بی شک برترین های ووشو را در خود دارد. وی قرعه کشی را بی تاثیر ندانست اما گفت: با شناخت من از بچه ها و شایستگی های ملی پوشان جوانمان کسب مدال چندان دور از ذهن هم نیست.

انتهای پیام

Lvaco11

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید