www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۱ 1393/09/08

علی نژاد: به خاطر یک سهمیه کمتر، نایب قهرمان جام جهانی شدیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: تیم ایران یک سهمیه کمتر از چین داشت و طبیعتا یک طلای کمتر کسب کرد و به همین دلیل، نایب قهرمان جام جهانی ساندا شد. تیم های ملی ساندای مردان و زنان ایران در پایان مسابقات جام جهانی ساندا که هفته گذشته در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی […]

رئیس فدراسیون ووشو گفت: تیم ایران یک سهمیه کمتر از چین داشت و طبیعتا یک طلای کمتر کسب کرد و به همین دلیل، نایب قهرمان جام جهانی ساندا شد.

تیم های ملی ساندای مردان و زنان ایران در پایان مسابقات جام جهانی ساندا که هفته گذشته در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کردند.

دکتر مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، درباره این رقابت ها اظهار داشت: به دلیل این که مدال آوران دوره گذشته مسابقات جهانی و همچنین تعدادی از قهرمانان بازی های آسیایی اینچئون در جام جهانی اندونزی حضور داشتند، سطح رقابت ها بسیار بالا بود.

وی در مورد عملکرد تیم های ملی مردان و بانوان کشورمان یادآور شد: با توجه به این که برخی از ملی پوشان کشورمان برای نخستین بار بود که در چنین مسابقات سنگینی شرکت می کردند، در مجموع تیم ایران عملکرد خوبی داشت. هرچند که به نظرم، در یکی دو وزن بهتر می توانستیم نتیجه بگیریم.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا، با بیان این که این نتیجه، موفقیتی بزرگ برای ووشوی ایران محسوب می شود، افزود: تیم ایران یک سهمیه کمتر از چین داشت و به همین دلیل، چینی ها یک طلای بیشتر از ما گرفتند و قهرمان شدند. البته ما با تیم سوم یعنی فیلیپین نیز اختلاف زیادی داشتیم.

دکتر علی نژاد ادامه داد: جا دارد از تمامی کسانی که با پیام های محبت آمیز خود به ما لطف داشتند به خصوص دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، تقدیر و تشکر داشته باشم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در ادامه، در مورد وضعیت مربیگری تیم ملی ساندای بانوان کشورمان گفت: بعد از جام جهانی اندونزی، با خانم پانگ یان خداحافظی کردیم. برای جانشینی او، با انجمن ووشوی چین مکاتبه کرده و از آنها خواسته ایم تا یک مربی رزومه دار به ما معرفی کنند.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان، به برنامه های آینده تیم ملی اشاره کرد و یادآور شد: تیم های ملی مردان و زنان کشورمان تا پایان سال، برنامه برون مرزی  خاصی ندارند. اما بعد از تعطیلات نوروز، مجددا اردوها برای حضور پرقدرت در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که سال آینده در اندونزی برگزار خواهد شد، آغاز می شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید