www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۵ 1396/01/27

علی اکبری پیروز میدان یوکوهاما

امیر علی اکبری فایتر سنگین وزن ایرانی موفق شد در آوردگاه RIZIN جرونیمو دوس سانتوس برزیلی را از پیش رو بردارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علی اکبری امروز و در رویداد RIZIN 5 به مصاف یک برزیلی غول پیکر به نام جرونیمو دوس سانتوس ملقب به مون دراگون رفت.
با به صدا در آمدن زنگ شروع مبارزه هر دو فایتر در ثانیه های نخست به محک زدن یکدیگر پرداختند که البته امیر صبر زیادی از خود نشان نداد و در اولین فرصت پیش آمده به حریف چسبید و با استفاده از قدرت خود حریف را به کف رینگ انداخت و خود را در موقعیت برتر قرار داد.هر چه فایتر برزیلی سعی کرد خود را از خاک خارج کند امیر به او اجازه نداد و مرتب به سر او ضربه می زد و کار به همین ترتیب ادامه پیدا کرد تا در نهایت با دخالت داور مبارزه، علی اکبری با ناک اوت فنی پیروز این میدان شود و گام نخست از سال ۲۰۱۷ را محکم بردارد. امیر تنها فایتر غیرژاپنی این رویداد بود که پیروز از مبارزه خارج شد.
اگر چه درگیری کوچکی بین علی اکبری و دوس سانتوس در مراسم وزن کشی رخ داد ولی پس از پایان مبارزه و بیرون از رینگ هر دو فایتر نسبت به هم ابراز دوستی و احترام کردند.
سالن “یوکوهاما آرنا” شهر یوکوهاما،ژاپن میزبان این رویداد بود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.