www.khabarrazmavar.ir

جامعه ووشو همدل است؛

شناسه خبر : ۱۲:۱۶ 1397/12/12

علی‎نژاد: تکرار قهرمانی هدف اصلی ووشو در مسابقات جهانی چین است

رئیس فدراسیون ووشو بعد از کسب آرای موافق مجمع برای چهار سال جدید مدیریتی خود گفت که تکرار قهرمانی هدف اصلی از مسابقات جهانی سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو که امروز یکشنبه برگزار شد و با انتخاب دوباره وی به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون همراه بود، در مورد روند ووشو طی چهار سال گذشته گفت: چهار سال موفقی را گذراندیم که نسبت به چهار سال قبل از آن آرامتر هم بود. نتیجه هم انتخابات آرامی بود که امروز برگزار شد و همه شاهد آن بودند.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون ووشو چهار سال پیش انتخابات پرتنشی را داشت، خاطرنشان کرد: برای چهارمین بار توانستم صد درصد آرای مجمع را به خود اختصاص دهم. این یک رکورد است. این نشان می‌دهد که جامعه ووشو همدل است و اعضای آن با یکدیگر وحدت دارد و یک دل هستند. یک فکر را دنبال می‌کنند و علاقمند به ادامه دادن مسیری هستند که در پیش گرفته‌اند. پیام رأی مجمع همین است. ما هم تلاش می‌کنیم که با نگاه به آینده و حفظ این موفقیت‌ها تلاش کنیم که البته بسیار هم دشوار است.

رئیس فدراسیون ووشو در واکنش به این سوال که «گفته می‌شود به میرعباس لشکری مأموریت دادید که در مجمع نباشد و به جای دیگری برود؟»، گفت: ایشون از دوستان خوب من هستند که کاندیدای انتخاب هم شدند اما در نهایت جمع بندی بر این شد که من ماندگار شوم. البته شخصاً تمایل زیادی به ادامه فعالیت نداشتم. به همین دلیل خواستم وی هم باشد اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من ماندگار شوم. به همین دلیل لشکری هم امروز به مجمع نیامد.

علی نژاد در مورد مسابقات قهرمانی جهانی که سال آینده برگزار می‌شود نیز گفت: این رقابت‌ها به میزبانی شانگهای چین برگزار می‌شود. طبیعی است مه چینی‌ها برای پس گرفتن قهرمانی می آیند. اتفاق دور از انتظاری هم نیست. همه تلاش ما این است که در این رقابت‌ها جزو سه کشور برتر شرکت کننده باقی بمانیم. در واقع می‌خواهیم توفیقاتی که در ۱۱ -۱۰ سال گذشته داشتیم، تثبیت شود. شاید در کسب جایگاه نوساناتی داشته باشیم اما می‌خواهیم روی سکو باشیم. البته هدف اصلی تکرار قهرمانی است.

وی در مورد نفرات اعزامی به این رقابت‌ها نیز تصریح کرد: نمی دانم چه اتفاقی می‌افتاد. آقای اوجاقی به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت خود را ادامه می‌دهند اما قطعاًً در مورد کادر تغییراتی خواهیم داشت.

به گفته رئیس فدراسیون ووشو، هیأت رئیسه این فدراسیون نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید