www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۵ 1394/09/27

علیرضا نصر : کسب مدال المپیک بزرگ‌ترین آرزویم بود/ تصمیم سختی گرفتم

سرگروه پیشین تیم ملی تکواندو گفت: کسب مدال المپیک بزرگ‌ترین آرزوی زندگی قهرمانی من بود که برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم و اکنون نیز از نرفتن به المپیک ناراحت نیستم. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علیرضا نصر آزادانی در مرز ۳۰ سالگی  و در یک تصمیم غیرمنتظره از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد؛ مردی […]

سرگروه پیشین تیم ملی تکواندو گفت: کسب مدال المپیک بزرگ‌ترین آرزوی زندگی قهرمانی من بود که برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم و اکنون نیز از نرفتن به المپیک ناراحت نیستم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، علیرضا نصر آزادانی در مرز ۳۰ سالگی  و در یک تصمیم غیرمنتظره از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد؛ مردی که ۳۰ آذرماه ۱۳۶۵ در اصفهان متولد شده و از رده سنی نوجوانان عضویت در تیم ملی تکواندو را تجربه کرده است. یک طلای قهرمانی جهان، یک طلا و یک برنز بازی‌های آسیایی ، دو طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، دو طلا، دو نقره و یک برنز جام جهانی  و یک طلای یونیورسیاد دانشجویان در کنار بیش از ۲۰ مدال رنگارنگ از تورنمنت های رسمی حاصل نزدیک به ۱۰ سال حضور وی در تیم ملی بود.

تکواندو کار وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در طول چهار سال گذشته برای حضور در بازیهای المپیک تلاش مضاعفی داشت ولی این تلاشها به جایی نرسید تا این تکواندوکار با اخلاق اصفهانی حسرت حضور در این رویداد بزرگ ورزشی جهان را برای همیشه همراه خود داشته باشد.

وی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: آرزوی بزرگ من در طول دوران قهرمانی کسب مدال المپیک بود و برای رسیدن به این هدف تلاش مضاعفی داشتم ، بارها وزن کم کرده و در مسابقات مختلف شرکت کردم ولی گویا قسمت نبود من به المپیک بروم. هر چه بیشتر تلاش کردم ، کمتر به هدف نزدیک شدم. برای رسیدن به خواسته خود چیزی کم نگذاشتم و هر چه در توان داشتم به کار بردم و خیلی زحمت کشیدم. به همین دلیل از اینکه به المپیک نرفتم ناراخت نیستم.

نصر ادامه داد: المپیک مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان است و آرزوی هر ورزشکاری رقابت در المپیک است. من هم به عنوان یک ورزشکار حرفه ای در توان خود کسب مدال در این میدان بزرگ را می دیدم ولی خب قسمت نبود در این مسابقات به میدان رفته و برای رسیدن به مدال تلاش کنم.

سرگروه سابق تیم ملی در مورد خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: وقتی نتوانستم به المپیک راه پیدا کنم و در این وزن هم سهمیه کسب نشد انگیزه خود را از دست دادم. در تکواندو غیر از المپیک ، به تمام افتخارات لازم دست پیدا کرده بودم و صلاح دیدم از این پس در بخش مربیگیری به فعالیت خود در تکواندو ادامه دهم.

وی افزود: رسیدن به این تصمیم خیلی سخت بود. هر ورزشکاری در طول دوران قهرمانی خود روزی به این نقطه خواهد رسید و برای من هم اتخاذ این تصمیم بسیار سخت بود ولی باید انجام می شد. در حالی که پیش از این با کسی در مورد خداحافظی صحبت نکرده بودم ، عصر پنجشنبه را بهترین زمان برای عملی کردن این تصمیم دیدم. البته خیلی دوست داشتم در یک میدان رسمی این اتقاق می افتاد.

دارنده مدال طلای جهان گفت: شاید بهترین خاطره من در دنیای قهرمانی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ باشد  مسابقاتی که در کره جنوبی برگزار شد. در این مسابقات تیم ملی ایران به حکومت ۴۰ ساله کره ای ها آن هم در خاک این کشور پایان داد و خوشحالم که نقش کوچکی در این قهرمانی داشتم.

نصر در پایان گفت: خیلی دوست دارم تجربیات سال‌ها حضور خود در میادین جهانی و آسیایی را در اختیار جوانان قرار دهم. امیدوارم فرصتی داشته باشم که در خدمت جوانان با آتیه کشورم باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید