www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۱۵ 1398/03/08

عظیمی: حمایت وزارت ورزش از یک گزینه را تکذیب می‌کنم/ هیچ تحرک انتخاباتی انجام ندادم

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به این سوال که آیا خسروی گزینه وزارت ورزش و جوانان برای ریاست فدراسیون است، گفت: وزارت ورزش هیچ گزینه‌ای ندارد و بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم.

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری رزم آور، در پاسخ به این سوال که با وجود دو هفته از سپری شدن سرپرستی شما در فدراسیون ورزش‌های رزمی گویا هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است، آیا از سوی وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون مشخص شده است یا خیر،‌ گفت: هنوز زمان برگزاری مجمع مشخص نشده است. در واقع هیچ چیزی مشخص نیست در اسرع وقت بعد از اعلام زمان مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ما تلاش می‌کنیم مجمع برگزار شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: وظیفه سرپرست فدراسیون‌ها طبق دستورات وزارت ورزش و جوانان فراهم کردن مجمع انتخابات فدراسیون است، در فدراسیون ورزش‌های رزمی بنده مأموریت دارم تا مجمع انتخابات را برگزار کنم.

عظیمی در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده شما قرار است در انتخابات دو فدراسیون دیگر شرکت کنید آیا حضور شما در رأس فدراسیون ورزش‌های رزمی با مسائل حضور در انتخابات فدراسیون مربوطه تداخل پیدا نمی‌کند، گفت: بنده فقط در فدراسیون وزنه‌برداری ثبت‌نام کرده‌ام ضمن اینکه هنوز معلوم نیست که در این انتخابات شرکت کنم یا خیر. فقط من هم مثل ۱۰ کاندیدای دیگر هستم که در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری  ثبت‌نام کردم، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام. در واقع فعالیتم در فدارسیون ورزش‌های رزمی با مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هیچ تداخل کاری ندارد. ضمن اینکه من هیچ تحرکات انتخاباتی انجام ندادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌توانید ثبت‌نام کنید یا خیر گفت:‌ خیر، طبق مقررات نمی‌توانم در فدراسیون ورزش‌های رزمی ثبت‌نام کنم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به این سوال که گویا شنیده شده خسروی گزینه وزارت ورزش و جوانان برای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌گفت: بنده در این خصوص اطلاعاتی ندارم، ضمن اینکه وزارت ورزش هیچ گزینه‌ای ندارد و با من هم در رابطه با این موضوع هیچصحبتی نشده است. انتخابات فدراسیون‌ها آزاد است و هر کسی که صلاحیت داشته باشد می‌تواند در انتخابات شرکت کند. فردی که شما از آن اسم آورده‌اید به هیچ عنوان اعلام آمادگی نکرده است. حمایت وزارت ورزش از کاندیدایی که نام بردید را بنده تکذیب می‌کنم. من باید مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی را به درستی و صحت کامل برگزار کنم و با تمام تلاشم این کار را انجام خواهم داد. بنده هیچ حمایتی از هیچ کاندیدایی نخواهم کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید