www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۴۰ 1396/12/13

عسکری جانشین بی باک شد / تایید خبر دو ماه قبل رزم آور

طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو ، فریبرز عسکری جانشین مهدی بی باک به عنوان سرمربی تیم ملی شد تا خبری که پایگاه خبری رزم آور ۱۸ دی ماه منتشر کرده بود، تایید شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، با اعلام سیروس رضایی دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون، در نهایت و در بین چهار کاندیدای احراز سمت سرمربیگری (مهدی بی باک ، فریبرز عسکری، بیژن مقانلو، سیدنعمت خلیفه) فریبرز عسکری سکان هدایت تیم ملی را به دست گرفت.

البته مقانلو از همان ابتدا انصراف خود را اعلام کرده بود و شنیده می شود سایر کاندیداها برنامه های خود را تقدیم کمیته فنی کردند که از میان آنها فقط برنامه های عسکری توانست نظر اعضای کمیته فنی را به خود جلب کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پایگاه خبری رزم آور طی گزارشی که ۱۸ دی ماه منتشر شده بود اعلام کرد که گزینه بعدی برای جانشینی بی باک ، کسی غیر از فریبرز عسکری نیست.

عسکری در کارنامه مربیگری خود، مدال طلا و نقره بازی‌های المپیک نوجوانان ۲۰۱۰، نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲، نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۲، کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۱۷، ۶ مدال طلا و یک نقره بازی‌های هنرهای رزمی آسیا را به ثبت رسانده است و با توجه به اینکه تا المپیک ۲۰۲۰ فرصت زیادی باقی نمانده است، وی راه پر پیچ و خمی را تا رسیدن به موفقیت و بازگرداندن تکواندو ایران به روزهای اوج دارد.

بدین ترتیب مهدی بی باک که خود بعد از رقابت های گرنداسلم می دانست دیگر جایی به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد تیم ملی را به امید موفقیت در مسابقات پیش رو تحویل خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.