www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۲ 1397/10/16

عبداللهی: امیدوارم جواب اعتماد فدراسیون و کادر فنی را بدهم / عمادی یک پدیده است

مربی جدید تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: از اینکه فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به من اعتماد کردند تا در خدمتشان باشم تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم .

وحید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، درباره اضافه شدنش به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اذعان داشت: این اولین همکاری من با فریبرز عسکری است، البته دورادور با نحوه کارکردن وی با تیم ملی آشنا هستم، در این مقطع به من لطف داشتند که همراهیشان کنم.

وی که به عنوان سرمربی، تیم ملی نوجوانان را در ابتدای سال ۹۷ به مقام قهرمانی جهان رساند، در ادامه افزود: قصدم کمک به تکواندو است و تفاوتی ندارد در چه رده ای در خدمت تیم ملی باشم، امیداورم همکاری خوبی داشته باشیم ، از فدراسیون و کادر فنی هم تشکر می کنم که به من اعتماد کردند امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم.

مربی تیم ملی درباره مسابقات آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان که با حضور ۷۶۰ تکواندوکار برگزار شد ، گفت: حضور پرتعداد بازیکنان نشان دهنده حضور مدعیان زیاد در استان های کشور است، از طرفی طبق تصمیم فریبرز عسکری امسال، سهمیه ها کمتر شد و هوگوپوشان مجبور بودند در مسابقات مبارزه کنند.

وی اضافه کرد: این که بیشتر تکواندوکاران مجبور شدند در مسابقات آزاد کشوری (انتخابی تیم ملی) شرکت کنند هم سطح مسابقات را بالا برد و برای سایر هوگوپوشان انگیزه شد، هم اینکه بازیکنان باید بدانند که هیچ کدام برای پوشیدن هوگوی تیم ملی حاشیه امنیت ندارند.

عبداللهی درخصوص وضعیت مهدی خدابخشی اذعان داشت: خدابخشی دو مبارزه انجام داد که هردوی آنها را برد، اما در بازی سوم متاسفانه مصدوم شد، باید ببینیم نظر کادر پزشکی چیست و می تواند به بازی های پیش رو برسد یا خیر.

وی ، محمدمهدی عمادی را یکی از پدیده های مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان دانست و در این باره تصریح کرد: عمادی در ابتدای سال ۹۷ موفق شد مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان نوجوانان را به دست آورد، در مسابقات بزرگسالان هم باوجود سن کم روی سکوی نخست قرار گرفت و بازیهای خوبش باعث شد تا عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را هم از آن خود کند. اکنون دور جوان هاست و یکی از ویژگی های خوب عسکری این است که به همه استعدادها فرصت می دهد.

مربی تیم ملی تکواندو ایران، با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از ۲۹ دی آغاز می شود، درباره اینکه چرا فقط ۳۲ نفر به اردو دعوت شدند، گفت: پیش از برگزاری مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان هم اعلام شده بود تنها نفرات اول و دوم و منتخبین کادر فنی جواز حضور در اردو را می گیرند و به همین دلیل بسیاری از نفرات سوم و سوم مشترک به اردو دعوت نشدند.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.