www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۰ 1395/03/16

عاشورزاده و خدابخش همچنان در صدر

فدراسیون جهانی رده بندی بهترین تکواندوکاران جهان را در پایان ماه می اعلام کرد که طی آن دو تکواندوکار المپیکی کشورمان همچنان در صدر قرار دارند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در این رده بندی که در ابتدای هر ماه از سوی فدراسیون جهانی اعلام می شود در وزن ۵۸- كيلوگرم «فرزان عاشورزاده» با ۴۲۲/۳۲ امتياز […]

فدراسیون جهانی رده بندی بهترین تکواندوکاران جهان را در پایان ماه می اعلام کرد که طی آن دو تکواندوکار المپیکی کشورمان همچنان در صدر قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در این رده بندی که در ابتدای هر ماه از سوی فدراسیون جهانی اعلام می شود در وزن ۵۸- كيلوگرم «فرزان عاشورزاده» با ۴۲۲/۳۲ امتياز کماکان صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و «آرمين هادي پور» با ۱۷۶/۱۹ امتياز در رده پانزدهم است. تکواندوکاران كره‌جنوبي، پرتغال، مکزیک و آلمان در اين وزن رده های دوم تا پنجم قرار دارند.
در وزن وزن ۸۰- كيلوگرم نیز مهدی خدابخش امتیاز ۳۵۰/۱۸ صدرنشین است و «مسعود حجي‌زواره» با ۲۲۶/۶۳ امتياز در رده ششم جدول رده بندي جاي دارد. تكواندوكاران مولداوي، روسيه، ساحل عاج و انگليس، در جايگاه دوم تا پنجم هستند.

«سجاد مرداني» سومین تكواندوكار المپيكي کشورمان با ۲۹۶/۶۳ امتياز در رده چهارم وزن ۸۰+ کیلوگرم ایستاده و «اميد عميدي» با ۱۳۹/۹ امتياز هجدهم است. تكواندوكاران كشورهاي ازبكستان (ديميتري شوكين و جسور بايكازوف) و آذربايجان در رده اول تا سوم جاي دارند.

در وزن ۶۸- كيلوگرم مردان «بهنام اسبقي» با امتياز ۱۹۱/۸۱ و «ابوالفضل يعقوبي» با ۱۸۲/۷۸ امتياز به ترتیب در رده های هفتم و هشتم را در اختیار دارند و تكواندوكاران كره‌جنوبي، بلژيك، مکزیک، روسیه و تركيه به ترتيب اول تا پنجم هستند.
در گروه زنان كيميا عليزاده تنها بانوي المپيكي كشورمان، با ۹۴/۹۵ امتياز در رده بیست و ششم وزن ۵۷- كيلوگرم قرار دارد و تكواندوكاران انگليس، اسپانيا، مصر، سوئد و ژاپن اول تا پنجم هستند.
به نقل از خبرگزاری مهر
Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید