www.khabarrazmavar.ir

روز یکشنبه دو سری از مبارزات MMA برگزار می شود

شناسه خبر : ۱۶:۲۸ 1395/07/03

ظهور یک ایرانی در قفس سایتاما

فردا یکشنبه چهارم مهرماه اهالی هنرهای رزمی – ترکیبی شاهد برگزاری دو سری از مبارزات حساس و مهیج MMA در دو سوی دنیا خواهند بود. یکی در برزیل میعادگاه جوجیستو و دیگری در ژاپن زادگاه مبارزات قفس .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دومین سری از مسابقات دیدنی Rizin در حالی در سایتامای ژاپن آغاز می شود که امیر علی اکبری کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ورزشکار حال حاضر MMA یکی از مبارزینی است که وارد قفس خواهد شد.

علی اکبری (که چند روز پیش گفتگوی خواندنی او را مشاهده کردید) در این دیدار به مصاف یک بوکسور برزیلی به نام جوئائو آلمیدای 33 ساله می رود که 4 برد و یک شکست را درکارنامه دارد.

نماینده خوش تکنیک و کاربلد ایرانی نیز که از سال 2015 وارد مبارزات قفس شده ، دو ناک اوت سریع و کوبنده را به نام خود ثبت کرده و این دیدار سومین تجربه علی اکبری با انگیزه و البته سنگین دست خواهد بود.

علاوه بر این دیدار که اهمیت بالایی برای فارسی زبانان دارد ، 12 نبرد دیگر نیز برگزار می شود که در مهمترین آن ها هیده ئو توکوری کارکشته مبارز محبوب کشور ژاپن (با 39 سال سن و 33 پیروزی) به مصاف کرون گریسی می رود.

همچنین میرکو فیلیپوویچ کهنه کار (معروف به CroCop قهرمان سابق مبارزات پراید) با رکورد 31 برد و 11 شکست با هیون میونگ نبرد می کند.

CroCop از اولین مبارزینی بود که MMA را به شکلی جذاب به دنیا نشان داد و ضربات سنگین پا به سر ، شگرد او به شمار می رفت.

پیش از این اعلام شده بود واندرلی سیلوا نیز در این مسابقات حضور دارد.

رقابت های فردا (یکشنبه) اولین سری از مبارزات Rizin2 خواهد بود و مبارزین برتر در اواخر ماه دسامبر میلادی مجددا با یکدیگر دیدار می کنند تا قهرمان مشخص شود.

امیدواریم نماینده تنومند و خوش آتیه ایران در این تورنمنت حساس به مقام قهرمانی برسد.

photo_2016-09-24_16-29-59

 پاگنده به برزیل باز می گردد

فردا (یکشنبه) UFC یکی دیگر از مبارزات خود را در کشور برزیل برگزار می کند و شهر برازیلیا میزبان 26 مبارز این سازمان است.

در حساس ترین نبرد این UFC ، کریستین جاستینو (ملقب به سایبورگ) مبارز زن معروف و محبوب کشور میزبان با لینا لنسبرگ از سوئد مبارزه می کند.

سایبورگ (که همسر او نیز مبارز MMA است) انگیزه بالایی برای درخشش در این مبارزات و نبرد احتمالی بر سر کمربند طلایی دسته پروزن زنان دارد و تجربه نیز نشان داده که توانایی حضور در جمع برترین های UFC را دارد. البته سایبورگ برای رسیدن به مراتب بالاتر در ابتدا می بایست از سد میزبان اروپایی اش بگذرد.

در نبرد Co main event هنان بارائو (قهرمان سابق 61 کیلوگرم – خروس وزن) با فیلیپ نوور آمریکایی مبارزه می کند و به نظر می رسد نماینده کشور برزیل کار سختی برای برد ندارد.

اما به عقیده برخی از کارشناسان MMA زیباترین و جذاب ترین نبرد این UFC بین دو سنگین وزن محبوب و نام آشنا برگزار می شود. جایی که آنتونیو سیلوا (معروف به پاگنده) با اندام درشت و منحصر به فردش و با استفاده از ضربات کشنده مشت به مصاف روی نلسونی می رود که بر خلاف ظاهر چاق و نامناسبش یک مبارز خوب فرصت طلب است.

نلسون به خاطر ظاهر متفاوتش به Big Country (به معنای دهاتی گنده) معروف است و علی رقم هیکل نامناسب ، سیستم قبلی عروقی فوق العاده ای دارد.

در ادامه فرانچسکو ترینالدو با پل فلدر ، تیاگو سانتوز با اریک اسپایسلی ، فورمیگا با اورتیز ، اریک سیلوا با لونا چاگاس و …. دیدار می کنند.

گفتنی است سالن فدرال در شهر برازیلیای کشور برزیلی میزبان UFC fight night 95  را بر عهده دارد.

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید