www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۳۴ 1398/01/27

طباطبایی: اولویت اول کاراته کسب سهمیه المپیک است/ کمیته فنی تشکیل می شود

رئیس فدراسیون کاراته می گوید اولویت اول فدراسیون کاراته در سال ۹۸ کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی در تازه ترین صحبت های خود و در واکنش به انتشار اخباری در خصوص کناره گیری محسن آشوری از دبیری فدراسیون اظهار داشت: آقای آشوری از بزرگان کاراته است و در دوره جدید مدیریتم حساب ویژه ای رو کمک های او باز کرده بودم ولی حجم بالای فعالیت آشوری او را خسته کرده بود و ترجیح داد دیگر به عنوان دبیر فعالیت نکند.

وی افزود: آشوری روز معارفه بنده هم صحبت از کناره گیری کرد. از آن روز تا به الان تلاش کردم شرایطی فراهم آورم که او به کارش در فدراسیون ادامه دهد ولی آشوری تصمیمش را گرفته بود و می خواست کار اجرایی را کنار بگذارد و مدتی را به استراحت بپردازد.

طباطبایی ادامه داد: آشوری یکی از با تجربه ترین مدیران و مربیان کاراته کشور است که تجربه فراوانی در تمام مسئولیت های فراسیون داشته است و کمتر کسی با این شاخصه ها در کاراته وجود دارد؛ به اعتقاد من هر کسی که رئیس فدراسیون کاراته باشد می بایست از نقطه نظرات و تجربه های آشوری استفاده کند و در جهت پیشبرد کاراته کشور بکار بندد.

رئیس فدراسیون کاراته با معرفی وحید مومنی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: حدود دو سال قبل که به عنوان سرپرست کاراته انتخاب شدم، از مومنی درخواست کردم به عنوان رئیس سازمان لیگ مشغول به فعالیت شود و انصافا نیز در تمام این مدت از مدیران اجرایی پرتلاش کاراته بود. تجربه و عملکرد خوب مومنی در سازمان لیگ سبب شد که حالا با رفتن آشوری به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شود. مومنی از جوانان خوش فکر کاراته است که باید فرصت را در اختیارش قرار داد تا انشاالله سرمنشا خدمات خیر برای این رشته ورزشی باشد.

طباطبایی در بخش دیگری از صحبت هایش به اولویت بندی فدراسیون اشاره داد و گفت: اولویت اول فدراسیون کاراته در سال ۹۸ کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در این آوردگاه دشوار به اهداف مدنظر خود برسیم. در کنار تیم ملی بزرگسالان به تیم های رده های سنی هم توجه داریم. در حال حاضر مهمترین رقابت پیش رو مسابقات قهرمانی جوانان و امید آسیاست، در صورتی که بتوانیم طی روزهای آینده اسپانسر جذب کنیم، قطعا تیم های رده های پایه ما به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: باید بپذیریم در حال حاضر در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه انقلاب عزیزمان هستیم؛ ما به عنوان فدراسیون کاراته که بخشی از این جامعه بزرگ هستیم، باید خود را با شرایط وفق دهیم. با تمام این تفاسیر فدراسیون کاراته حتی یک ساعت دست از تلاش برنمی دارد و تمام هم و غمش تهیه بهترین امکانات برای ورزشکاران است. ورزشکاران و مربیان سرمایه های باارزش کاراته هستند و وظیفه خود می دانیم بهترین خدمات را به آنها ارایه کنیم.

طباطبایی تاکید کرد: ما همه عضوی از خانواده بزرگ کاراته هستیم، از مسئولان گرفته تا مربیان و ورزشکاران. دست پیشکسوتان و بزرگان کاراته را به گرمی می فشارم و امیدوارم با راهنمایی و حمایت تمام جامعه کاراته بتوانیم و نیز همدلی و همفکری مسیر دشواری را که پیش رو داریم به خوبی سپری کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان اظهار داشت: سیاست فدراسیون جذب حداکثری خانوده بزرگ کاراته است، و سعی خواهیم کرد از نقطه نظرات کارشناسان و پیشکسوتان محترم کاراته بهره ببریم و انشالله به زودی نسبت به تشکیل کمیته فنی اقدام خواهیم کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید