www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۱ 1398/04/15

صعود میرهاشم حسینی و سجادمردانی در رده‌بندی المپیکی

جدیدترین رده بندی تکواندوکاران جهان از سوی فدراسیون جهانی اعلام و دو عضو تیم ملی تکواندو کشورمان یک و دو پله صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه جولای را اعلام کرد که در این رنکینگ امتیازات مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ایتالیا محاسبه شده است.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۳۱۷/۸۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز با ۱۸۳/۹۸ امتیاز همچنان در رده نوزدهم جای دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی که موفق شد بر سکوی قهرمانی مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ایتالیا بایستد با ۲۴۴/۲۴ امتیاز و یک پله صعود در رده یازدهم قرار گرفت، سروش احمدی نیز با ۲۰۵/۶۳ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داده است؛ امیرمحمد بخشی نیز با کسب ۱۴۶/۴۲ امتیاز رده بیست و دوم را به نام خود ثبت کرد.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۱۴۹/۳۲ امتیاز در رده بیست و هفتم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۱۴۵ امتیاز رده بیست و نهم را به خود اختصاص داده است.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز که توانست مدال برنز گرندپری را کسب کند با ۲۷۱/۲۷ امتیاز و دو پله صعود در رده ششم قرار دارد. سعید رجبیدیگر نماینده این وزن با ۱۶۰/۵۳ امتیاز رده بیست و چهارم را در اختیار دارد؛ اما مهدی خدابخشی نیز که وزن خود را در سال جدید تغییر داده است با ۸۰/۶۰ امتیاز در رده چهل و شش قرار گرفته است.

اما در گروه زنان ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۱۲۲/۶۶ امتیاز رده سی و پنج را به نام خود ثبت کرده است. مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد با کسب ۸۴ امتیاز در رده شصت و دوم قرار دارد.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم با کسب ۷۵/۲۷ امتیاز در رده پنجاه و پنج قرار گرفته است. در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد که به تازگی وارد رده‌سنی بزرگسالان شده است با ۱۴۵/۹۰ امتیاز رده بیست و یکم را به خود اختصاص داده؛ کیمیا علیزاده دیگر نماینده این وزن با ۵۶/۸۲ امتیاز جایگاه شصت و سوم را در اختیار دارد و ملیکا میرحسینی نیز با ۴۸/۶۷ امتیاز در جایگاه هفتاد قرار دارد.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۸۶/۹۸ امتیاز رده چهل و پنجم را به خود اختصاص داده، اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن نیز با ۶۲/۷۶ امتیاز در رده پنجاه و پنج قرار دارد و کیمیا همتی نیز با ۶۰ امتیاز در رده پنجاه و هشتم جای گرفته است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید