www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۱ 1395/01/28

صعود محجوب و ملایی به نیمه نهایی/ ناقدی و باقری حذف شدند

دو جودوکار المپیکی تیم ملی ایران با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودوی قهرمانی آسیا به مبارزه جودوکاران در اوزان سنگین اختصاص دارد که ۵ جودوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می روند. سعید مرادی […]

دو جودوکار المپیکی تیم ملی ایران با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودوی قهرمانی آسیا به مبارزه جودوکاران در اوزان سنگین اختصاص دارد که ۵ جودوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

سعید مرادی در وزن ۹۰- کیلوگرم دور نخست برابر «هوراس» از اندونزی را با ضربه فنی شکست داد. وی دور دوم «حاج محمداوف» از ترکمنستان را در پایان ۵ دقیقه مبارزه از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «ژوریف» از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. مردای برای کسب مدال برنز ابتدا «سینگ» از هند را پیش رو دارد.

در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی در دور نخست استراحت داشت و سپس «کوهارا» از ژاپن را با ضربه فنی شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در ادامه با برتری مقابل  «سوبیروف» از ازبکستان به نیمه نهایی صعود کرد. ملایی برای رسیدن به فینال «الیاس نسیوف» از لبنان را پیش رو دارد.

جواد محجوب در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در دور نخست «محمد بخشی» از افغانستان را ضربه فنی کرد و سپس در یک دقیقه و ۴۶ ثانیه «سید جلال سعیداف» را شکست داد و  به نیمه نهایی صعود کرد. محجوب دو هفته قبل هم در مسابقات گرجستان این تاجیکستانی را شکست داده بود. وی برای رسیدن به فینال در یک دیدار سخت «نایدان» قهرمان المپیک از مغولستان را پیش رو دارد.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم «احمد نادقی» در اولین دیدار به جودوکاری از تاجیکستان باخت و حذف شد. زهرا باقری هم در وزن ۷۸- کیلوگرم در اولین دیدار مقابل جودوکاری از چین تاپیه نتیجه را واگذار و از دور رقابتها کنار رفت.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۳۵ جودوکار از ۳۰ کشور در تاشکند جریان دارد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.