www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۱ 1394/02/23

صعود حجی زواره به یک چهارم نهایی جهانی تکواندو

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در شیاپ چانگ روسیه برابر نماینده اسپانیا به برتری رسید. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) به روز دوم رسید و مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ، در […]

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در شیاپ چانگ روسیه برابر نماینده اسپانیا به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) به روز دوم رسید و مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ، در ورزشگاه “تراکتور” شهر چلیابیسنک در حال پیگیری است.

مسعود حجی زواره، نماینده وزن 74- کیلوگرم در اولین مبارزه خود در این رقابت‌ها به مصاف “چنوف زاکاریا” از الجزایر رفت و در یک مبارزه یکطرفه و در پایان راند دوم با نتیجه 13 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

وی در ادامه با “تونی کانت” از کرواسی مبارزه کرد که با نتیجه 16 بر 7 برنده از شیاپ‌ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه یافت.

“رائول مارتینز گارسیا” از اسپانیا دیگر حریف حجی زواره در این رقابت‌ها بود که نماینده کشورمان توانست در 3 راند جذاب و دیدنی 7 بر 4 به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم شود.

حریف بعدی نماینده ورزن پنجم کشورمان، “یوریل اردیانو” از مکزیک است که مدال طلای جهان 2013 را در کارنامه دارد. برنده دیدار ایران و مکزیک راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد و مدال برنز خود را قطعی می‌کند.

امشب همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده برای راهیابی به فینال رقابت‌های وزن دوم باید با نماینده کشور میزبان “روسلان پاسیف” (دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی اروپا) مبارزه کند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.