www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۹:۲۰ 1395/07/29

صدر جدول به دانشگاه آزاد رسید/ بازگشت ورامینی ها به کورس قهرمانی

هفته سوم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با صعود دانشگاه آزاد به صدر جدول و برتری شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی در دو بازی متوالی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، از هفته های دوم و سوم این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه هشت دیدار در خانه تکواندو برگزار شد. رقابتهایی که به واسطه حضور بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی هم برای مربیان  که امید به حضور در کادر فنی داشتند و هم برای تکواندوکارانی که داعیع دعوت به اردوی تیم ملی داشتند، انگیزه فراوانی ایجاد کرد.

یاسین پیش رو البرز امروز در دو بازی مهم مقابل قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل نتیجه را واگذار کرد تا صدرنشین هفته نخست با سقوطی چند پله ای به مکان پنجم جدول رفت.دانشگاه آزاد که در از بازی متوالی خود شش امتیاز کسب کرد و با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد.

در یکی دیگر از بازیهای مهم این هفته پاس قوامین به دیدار لوزام خانگی کن رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ متوقف شد. بهنام اسبقی، محمد کاظمی، ابراهیم صفری و سیاوش فخرایی چهار تکواندوکار پیروز لوازم خانگی کن بودند، سروش احمدی، امیرحسین امیدی، مهدی قیاسی و میلاد حشمدار هم برای قوامین صاحب پیروزی شدند. با این نتیجه پاس قوامین با ۷ امتیاز و تفاضل ۱۲ در رده دوم ایستاد و  لوازم خانگی کن با ۷ امتیاز و تفاضل ۱۰ در رده سوم جای دارد.

شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی هم با دو پیروزی متوالی این هفته خود شش امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد تا با رسیدن به جمع مدعیان برای هفته های بعد به فکر صعود به مکانهای بالای جدول باشد. یاسین پیشرو البرز، هیات تکواندوی مازندران، هیات تکواندوی شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه در رده پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

نتایج کامل رقابت‌های هفته دوم:

*  شهرداری ورامین ۷ – تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق یک
*  پاس قوامین ۴ – تیم لوازم خانگی کن ۴
*  یاسین پیشرو البرز ۲ – تیم دانشگاه آزاد اسلامی ۶
* هیات تکواندوی استان مازندران ۸- مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه صفر

نتایج کامل هفته هفته سوم:

* شهرداری ورامین ۷ – تیم یاسین پیشرو البرز یک
* هیات تکواندوی استان مازندران ۲ – تیم دانشگاه آزاد اسلامی ۶
* لوازم خانگی کن ۶ – تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق ۲
* پاس قوامین ۷ – مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه یک

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید