www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۰ 1394/10/10

صدرنشینی تیم‌های مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی در لیگ برتر ووشو

در پایان هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی با برتری مقابل رقبای خود به صدر جدول رده بندی گروه های اول و دوم راه پیدا کردند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این رقابتها عصر امروز پنجشنبه با برگزاری هشت دیدار در آکادمی […]

در پایان هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی با برتری مقابل رقبای خود به صدر جدول رده بندی گروه های اول و دوم راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این رقابتها عصر امروز پنجشنبه با برگزاری هشت دیدار در آکادمی ملی ووشو برگزار شد که طی آن در گروه يک دانشگاه آزاد نايب قهرمان فصل گذشته با هدايت علي اسفندياري دوبار به میدان رفت که ابتدا برابر شهرداري ملارد صاحب پیروزی ۱۱ بر ۲ شد و در ادامه هم رنگ فيروزه شيراز را ۱۰ بر ۳ شکست داد تا با ۱۲ امتياز مقتدرانه در صدر جدول اين گروه قرار بگيرد.

در سایر بازیهای این گروه شهرداری ملایر در یک دیدار نزدیک ۷ بر ۶ هیات ووشو سیستان را شکست داد و دیدار دو تیم شهرداری ملارد و هیات سیستان هم به تساوی ۶ بر ۶ خاتمه یافت تا ملاردیها با چهار امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

در گروه دوم و مطابق انتظار پارس جنوبي مدافع عنوان قهرماني ابتدا ۱۳ بر صفر پاس قوامين را شکست داد و در ادامه ۱۱ بر ۲ شهرداري بندرعباس را از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. شهرداری بندرعباس قبل از شکست برابر پارس جنوبی ، ۹ بر ۳ عمران اریکه را شکست داد و در آخرین بازی هم دو تیم هیات اردبیل و عمران اریکه به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند. در اين گروه بعد از پارس جنوبي ۹ امتيازی ، پاس قوامين با ۶ امتياز و تفاضل بهتر نسبت به شهرداري بندرعباس در جايگاه دوم ايستاد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید